2012. április 4., szerda

Aurafotó-elemzés-boncolgatás anyával

Megint..egy távoli jó barátnak írt levélből fogom ide beidézni.Tegnap este értelmezgettük mondatról mondatra az aurás anyagomat és még este írtam..leírtam.Onnan a mailboxból átjön ide.Jó kis Ctrl C-Ctrl V formában//még egyszer meg nem tudnám ugyanígy fogalmazni:::Anyával most jó a kapcsolatom,most valahogy jobbak az energiák köztünk..engem is feltöltött ez a sok jó program,tavasz is lett...szóval most alapvetően :-)),megoldáskereső,fejlődésre nyitott vagyok.

ilyesmi az alap auraszínem:
'...anyával kiboncolgattuk az aurafotót s elemzést.Minden mondatot 4szer átrágott ő is,mire felfogta...de nagyon igaz.Ez az aura-téma megbízható.Ő is nagyon örül,hogy elmentem csináltatni....
Hogy is írtam Neked? ... hogy már régen tudtam hogy fogok ilyet csináltatni,de vártam míg magammal s az életemmel is oda jutok,egy ponthoz.Vártam,míg egyféle szellemi-spirituális valamiféle érettséget el nem érek..

Hát,anya azt mondja,most jött el a pont,az életemben valamiféle lassú fordulás ideje van.Most kellett ilyet csináltatnom,erre ráérez az ember...és bár 40es az auraszélesség vagy mifene,s az..az nem elég nagy,mert anya volt már 90es is jó időszakában..s közölte is,hogy a 40es az nagyon kicsi,s ezt persze érzik az emberek..ezt érzik bizonytalanságnak..
egyensúlytalanságnak..s anya azt mondta,nincs is egyensúly,valahol nincs,valahol viszont remélem ez fog vinni előre..mert belső forrongás van,néha anya így fogalmaz: te most szülöd magad...s ez lassú folyamat és keserves és harcos,akárcsak a "valódi" születésem volt 86-ban..ma is egyszer ahogy elkezdtünk beszélgetni,sírtam..ezek a kis apró feszültségek mindig jönnek ki,bomlanak fel...tudod,ismersz azért már eléggé nagyon rég mik a gondok.
Anya szerint,lehet egyszer ki kéne mennem erdőszélre,s üvöltenem kéne egyet.No,ő is jó dolgokat talál ám ki..:-),de valahol igaza van.Jót tenne!
Azt mondta,szerinte nyárra szépen kibontom magam,mert most ilyesmit érez,jó dolgokat..tanulnom kell az érzéseim kifejezését,jót,rosszat,
kimondani,megérinteni mást,ölelni,haragudni,dühösnek lenni,de ugyanúgy örülni is,s ezt is kiadni.

Emlékszem,mikor leállamvizsgáztam,s felhívtál..és kérdezted boldog vagyok e.Örültem persze,de nem tudom ezeket kiadni,megmutatni,kitombolni..
se a feszkót,se semmit,megélni nem tudom az érzéseim...tipikus...már amikor a napokban is,megengedtem magamnak a sírást,jól esett.A Nyitott Szíves csoportban,s utána ezerféle mindenség kijött.Ameddig tudtam,maradtam "kemény",aztán jött,jött,jött.
No,ezt kell tanulnom..kimutatni,
érzékeltetni,nem szégyellni,s nekem is észrevenni a másik érzéseit,és reagálni rá.Testbeszéd stb,azon is van mit alakítani.

Magyarán mivel a férfi energiám,a racionális,gondolkodó részem a domináns,minden női vonás,hozzáállás kifejlesztése előttem áll.Egyes egyedül talán...a veled való kapcsolatomban éreztem régen hogy működik bennem intuíció,megérzés.Hihetetlen volt például,mikor egy szó nélkül léptem feléd egy Máté Péter dallal,s annyit mondtál,egyedül én éreztem mire van szükséged.Hihetetlen.Érzés,
megérzés,intuíció,szeretet,nevezzük bárminek de működött.Működött,s miért?A szív vezetett,nem az ész.
Szóval van bennem,csak sajnos nem ez a domináns,átlagban.
Nekem ez azt hiszem életem nagy feladata,s az auraelemzés az csak pozitívan hozzájárult a dolgokhoz.
Anya is érezte már rég,most megbizonyosodott,s talán..jobban is megért,hogy ez nekem mennyire nagyon nehéz.'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése