2012. április 6., péntek

A pszichodokival most vége egy időre :)

Reggel ellibbentem most egy időre utolsó előtti alkalommal a pszichodokihoz.
Előadtam neki hogy valszínűleg a depis puffneki időszakok nálam is az őszi-téli időszakhoz köthetők.Leginkább.Mint sokaknál másoknál is.
Előadtam a spirituális élményeim...egytől egyig.A szorongós AK Klubtól a Nyitott Sziveseken s a Grafón át a Natura Napon csináltatott Aurafotóig.

Anya azt tanácsolta,vigyem el az aurafotót/elemzést a pszichodokihoz,kiemelve ezt-azt..de nem hibbantam meg hogy ...aurafotót/elemzést pszichológushoz?:-))) annyira más a két út...szegény doki kitér a hitéből...energiák,csakrák stb :D... akárhogy elfogadó egy pszichológus,a spiritualitásról mindig félve fenntartásokkal beszéltem neki...de kellett,mert van az az utam is.
De mily érdekes...a sok élményemből kapott önismeretből,ma elmondtam szépen a dokinak 1000 dolgot magamról..ami valszínűleg neki se volt új.:-)))
A pszichológusnál az elemző oldalam jön ki,ami amúgy is domináns,a Kálazi Ági viszont másféle megközelítésre,érzelmi életre tanít. Nem kell belemenni...elemezgetni.Figyeld meg,fogadd el,"ez van"...

Végre...tavasz,stb,most érzem azt hogy jól vagyok,fejlődőképes,fejlődésre,nyitásra kész...most abbamarad a pszichológus téma...egy időre.
Jön a tavasz nyár...aztán ősz,tél,ősz tél a necces...meg az események...meglátjuk mit hoz az élet.

Most jelenleg jobban érzem anyát is,vele is érezzük egymást...jó a kapcsolatunk végre,s ő is jobban megérti a gondjaim az auraelemzés olvasása után.
Fura is,de nem a pszichológus segített a legtöbbet hanem a sok-sok spirituális program.

A pszichológus...annyiban jó,meghallgat ha gáz van..ha nagy a baj,s ez jó,ha tanácsot nem is ad,meghallgat,rávezet dolgokra...ez is jó...de a többi út előnyösebb.A természetgyógyászos-spirituális!

Persze eléggé laza nem vagyok..Zsebike már jól van a műtét után,de...még mindig az esős idő miatt vagyok para,aggódos..sok félelem,kétség,levigyem-ne vigyem,mi lesz jó neki,kaka lenn...de a föld vizes,a hasán a seb....na szóval nem egyszerű.Mintha a kisgyerekem lenne...s eléggé túlaggódok mindent.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése