2012. április 2., hétfő

NATURA NAP-VESZPRÉM 2012 TAVASZ

Egy messzi barátnak  írt élménybeszámolóból idézek most::: ott nagyon-nagyon jól fogalmaztam.Nem dobom neki újrafogalmazni mert sűrű volt az élet...s mesélni is sűrű róla,de tele volt a szombat érzéssel,élménnyel,újdonsággal!!!!:

'A Kálazi Ági több mindent megértetett velem.Ha nem ismerős a név,ő Reiki-s itt a spirituális élet egy kulcsfigurája.Nála voltam ugye a Nyitott Szíves csoportban.A félelmeket csak az elme gyártogatja..nálam előszeretettel keveri a bajt.:-) De most már próbálok ellenállni.A célom hogy kifejezzem magam,s nem érdekel ki mit gondol.Ha így nem,akkor úgy,mindegy hogy csak kifejezzem magam.
No,persze ez még eléggé komplikált..nem változik egyik percről a másikra,de csak csak..majd lassan.

Tegnap képzeld,újabb szuper élményeim voltak.Voltam a Natura Napon.Egész napos volt,őszi és tavaszi program itt.Csináltattam aurafotót.Végre!Mikor anyáét nézegettem,éreztem hogy egy nap ha oda jutok magammal meg úgy az életemben,s lehetőségem lesz én is fogok.
Az alapszíne sárgás-barnás,felfedező,
intellektuális,elemző..a női oldal türkiz.:-)..a férfi oldala meg sárgás-barnás.
Ezen kívül kipróbáltam még 2 dolgot.Ha már ott voltam,tapasztalni akartam...olyasmiket amiket még nem tapasztaltam.
A kineziológiát,a Bach virágokat,masszázs stb,pl a Holistic Pulsing (lélekmasszázs),fény és hangterápiás agytréning,hanyagoltam..
pusztán mert már ismertem.Sok mindent ismertem..és vitt a belső vágy,a megismerési vágy új élmények fele.Hát bementem az aurás után egy....úgy volt kiírva a csaj,hogy Speciális Spirituális Tréner,Reinkarnációs terapeuta.
Hát mondom...én..csak kíváncsiságból vagyok itt.Van emberenként fél órája minden gyógyítónak,a fél óra meg lófütty..fél óra a kinezhez se elég..nemhogy reinkarnációs hipnózishoz.DE...azt mondta csinálhat velem egyfajta mély relaxációs hatású hipnózist..ami delta szintre visz.No,hát,hallod,élmény volt.Alig tudott visszahozni haha.Éreztem hogy valami nagyon mély szint volt.Zene meg ahogy csinálta..itt ott megfogott,a fejemet mozgatta,de elérte...puff,kiütött.Hát..meg kell hagyni,érdekes élmény volt.Teljes KO mélyen.A végén megkérdeztem úgy lazán,mi van ha nem akarok visszajönni..:-)..jó volt!

Utána visszamentem a VMK másik oldalára,mentek folyamatosan az előadások,beültem fél órára hallgatni hátra majd megint leléptem..egy személyiségelemzőhöz.Születési év hónap nap kellett.Azt hittem,biztos asztrológiai megközelítés lesz..de számokkal dolgozott a csaj.


Igazából..hát igen,megmutatkozott minden.Csakra szinten néztek ugye,az aurás is,ez a személyiségelemző is..s saccperkb egyeztek.A férfi oldalam nagyobb mint a női,az agy férfi fele,az aurafotón a férfi energia nagyobb mint a női..racionalitás van,a megérzések az intuíció elfojtása..ami működik csak ..épp nehezen tudom működtetni.Látod mégis vonz az elvont,a megmagyarázhatatlan.Mindig vonzott.A racionalitás ellenére.A személyiségelemző csaj ahogy számokkal dolgozott: a 300as átlag energiaszint alatt vagyok kicsit 275-tel,s a férfi racionális oldalamnak van vezető szerepe,nehezen hagyom az érzéseket,az intuíciót,alapvetően a női energiákat működni..külön a csakrák energiáit is nézte..s ami,eléggé ütős..s számítani is lehetett erre: a szexcsakra elég alacsony szinten van,alulműködés van,önértékelés,önbecsülés gondokból eredően..ugyanez detto megvan az auraképen is.Ezzel vigyázni kell,mert aztán mindenféle intimebb betegség előfordulhat.


Sok-sok dolgot megtudtam..jó az ametiszt,az lila..mondtam hogy sok lilát hordok,ezt beszéltük,hogy ez amolyan kompenzálás a férfias erők ellen,lilával próbálom kihozni a "női oldalam",meg a személyiségelemző csaj asszondja,vegyek narancssárga bugyit,narancs a szexcsakra színe..hát gondoltam,hol találok én narancssárga bugyit??Nem sűrűn fordul elő narancssárgában.


Aztán..voltam Reiki-n is.Az utóbbi napokban megtapasztaltam az érintés "csodáját",s rájöttem hogy nagyon érzékeny vagyok erre.Nem akárkitől viselem el...s igen,régen sokszor összerezzentem,párkapcsolatban is sokszor.Anyával kapcsolatban vannak rossz élményeim,emlékeim érintés témában..s épp ezért nagyon megéreztem az erre való érzékenységemet,a Reiki-n,a hipnózis alatt való érintésekkor,a Nyitott Szíves csoportban,vagy épp az Ági apró érintései által.

Megírtam neki,hogy...amikor ott akkor a Nyitott Szíves csoportban,a meditáció alatt rám tört a zokogás,szinte reszkettem,s annyira...nagyon jól esett az érintése.Fél perc alatt fel lehet az embert oldani!!!

Nos,hát..kicsit feltöltődtem,kinyíltam,sok jó élmény ért.Kezdődött úgy hogy az Agykontroll Klubba félve mentem el,ez már több hete,sőt egy hónapja..ott még szorongtam aztán lassan megjött a motiváció ami belső vággyá erősödött.
S nem bánom...mert ez a sok sok minden sok mindent adott,csak mernem kell kilépni a komfortzónából,új terület,új felfedezések fele,ami mind új nyitottságot ad.:-) Anya is észrevette,hogy más lett az energia köröttem,egyértelműen jobb.:-)"


'..még valamit kihagytam a Natura Napos élményekből..:-)..pedig ez volt a legmegdöbbentőbb..
Az Aurás hapsi első megállapítása a következő volt ahogy beléptem s leültem: az életemben a gyógyításnak nagy szerepe lesz.több mint valószínű hogy nem orvosi formában hanem máshogy..de a gyógyításnak elvileg szerepe lesz az életemben valamilyen formában...figyelnem kell erre...
hát lestem nagyokat,furcsállottam hogy ezt így első látásra seccperc alatt közli velem...most huszonévesen még természetes hogy nem érzem ezt,vagy épp késznek magam ilyesmire..annyi van bennem már rég hogy szeretek segíteni embereknek ha szükséges,ez erős érzés,s max ebből bontakozhat ki évek múltán valami..nem szóltam erre,vártam miket fog nekem kifejtegetni...
A végén azért,mielőtt eljöttem rákérdeztem erre a gyógyításra,izgatott végig...hogy..ezt honnan???
S mondta,hogy többet lát mint amit az aurás elemzés mutat...ő maga is látja az aurát.Plusz dolgokat lát.

Hajlamos vagyok mindenért bocsánatot kérni..ne haragudj hogy ennyit mesélek..negyven fölött ezek az aurás dolgok nem újdonságok,de nekem huszonévesen új...új és érdekes,felfedezhető terület :-)..én is anyától lestem el mindent az évek során...az ő aurafotóját láttam először,olvasgattam,

nézegettem,már akkor tudtam hogy egyszer elmegyek én is,csak vártam hogy az életemben az az időszak,az a kor talán,s az a lehetőség meg szellemi-spirituális érettség,s a nyitottság meg minden ilyesmi eljöjjön,s egyben legyen..akkoriban még jobban kis zöldfülű voltam..ma is az vagyok :-)),de érzi az ember magán mikor mi fele fog fordulni,mikor mit akar felfedezni..meg persze kérdés hogy hogy van lehetőség.A tavaszi Natura Napokon mindig sok-sok lehetőség van mindenféle újdonságra..

'Írtam is az Áginak,a Kálazi Áginak,hogy nagyon jó hogy szerveznek ilyen természetgyógyászatos,
masszázsos,spirituális napokat,előadásokkal,kristályokkal,sokféle kipróbálható módszerrel,mert nagy az érdeklődés...és bizonyos előadások alatt pl egy egy vezetett meditációkor nagyon sok jó energia adódik össze..jófej emberek vannak,elfogadás van,szeretet van,érdeklődés van...s ez tök jó.:-)))..
és...nyitottságot,új lendületet ad,visszaadta kicsit az elveszett motivációim és érdeklődéseim.

Hopszla képes vagyok elveszteni magamból ám mindent,s ez seccperc,egy pillanat műve.Van amikor,egy-egy depisebb időszakban-most november-december-január volt ilyen,s februárban már féltem az emberektől-elvesztettem mindenben nem csak a hitem-az élet minden területén,barátság,szerelem,
munka-hanem a régen jelenlévő érdeklődéseim is,az aktívabb oldalam.Teljesen passzív voltam.Szívben és agyban is.No,olyankor vagyok zárt,mindenre,emberre,módszerre,váltásokra...s jön a tavasz,kezd kisütni a nap,s máris vannak belső pozitív váltásaim.:-)'



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése