2012. június 5., kedd

ÚJ SZERETÉS: Snatam Kaur

Eredetileg a Long Time Sun eredetijét kerestem a Kyra-féle variáció után..
Meg is találtam..a Snatam Kaur képében..aztán elkezdtem-elkezdtem beleszeretgetni ebbe a zenébe..úgy mélyen..megfog,átjár,megnyit....nem is tudom hogy hat...de nagyon mélyen elér a spirituálisan fogékonyakhoz...
Szóval...a lépéseim a ZENE fele.Első: Long Time Sun // a Kyra avagy a Nadanusandhana fordításában Sokáig süssön Rád a Nap,örök fénnyel...és a szeretet öleljen át... (velük vannak a jógásoknál a családias,teázós,spirituális koncertek itt nálunk)
HALLGASSATOK,ne csak füllel,SZÍVVEL is/ ÉREZZETEK / NYÍLJATOK SZÍVBEN / SZERESSETEK / SZERELMESEDJETEK BELE/// első hallásra,másodszorra vagy ahogy tetszik...úgyis első hallásokra történnek az emberben a belső mozgások/// vagy első hallásra szeretünk bele,vagy soha..Nekem most a mai estétől a Snatam Kaur az elsődleges zenei-szerelem!!!

Továbbmenve: Mul Mantra We are One//avagy Egyek vagyunk


Step 3:  Ek Ong Kar Sat Nam


Step 4: So Mai Visar...

 Finally// Végül:::

Az Ágitól osztott zene::: IMÁDÁSOSAN-SZERELMETESEN SZÉP EZ IS!!!!!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése