2012. június 13., szerda

Zsebike-dysplasia műtét 06.12

A tegnapi napom totál KO volt.Lelkileg,érzelmileg teljesen elfáradtam.
Kiskutyámat műtötték dysplasiával,a combcsontjánál..s a fél napot végigsírtam...11re vittük az állatkórházba.Emberek jöttek-mentek,orvosok,egy kutya infúzión..Zsebi az ölemben,s vártunk.A doki Pestről jön le mindig,s késett,ott ültünk 3/4órát..kedd az ortopédiai műtétek napja..a hely maga stresszelt.Majdnem ott elbőgtem magam..de mégis tartja az ember magát így nyilvánosan.
Végül kis Zsebikét ott kellett hagynunk.Haza jöttem..itt volt az üres lakás,elárasztottak az érzéseim és sírni kezdtem..jó fél óráig,háromnegyedig nem tudtam abbahagyni.Megebédeltem,pakoltam,porszívóztam...s lefeküdtem.

Aludtam egy órácskát biztosan...kimerültem érzelmileg teljesen.A telefon csörgésére keltem fel.Lehet menni kiskutyáért.4fele járt az idő délután..a stressz-szintem az egekben,a sírás környékezett folyamatosan.
Ott...ami igazán borzasztó de érdekelt...az asszisztens doktornő megmutatta azt az apró csontrészt amit Zsebike combcsontja végéből levágtak..úgy a maga véres valójában még..erősnek kellett lenni,de ez érdekelt..anatómiailag érdekelt mi történt..
Igaz,a műtét előtt mikor meg akartam nézni egy dysplasia-műtétről egy videót élesben,az nem ment..ahogy feltárták hello kikapcsoltam...nem voltam ehhez eléggé erős..nem fogom végignézni,hogyan feszegetik szét az izmokat hogy hozzáférjenek a csontokhoz..

Szóval..Zsebike igaz,fájdalmakkal de hazakerült..pirosplédbe csomagolva hazahoztuk..
anyáék azt mondták,menjek egy sétára..szellőzzek ki..nagyon-nagyon aggódtam/dok...annyira szeretem ezt a kiskutyát...6 hónapja van nálam,hozzám nőtt..és...én annyit bőgtem....
sírva indultam egy sétálni..a fél sétát végigsírtam..éreztem ahogy arcomba csap a szél,s folynak a könnyeim..éreztem,hogy érzek és élek..olyan igazi megélés volt..anya meg apa addig maradtak a kutyussal..

Este anya még maradt jó ideig..próbált megnyugtatni,sokat beszélgettünk..próbált elterelni az aggodalmakról,beszélgettünk az Ágiról,a reikiről,tapasztalásokról,megélésekről,érzésekről..mondta hogy ő is szorong mostanában,ő sincs jól..én se...a kapcsolatunk se volt már jó hónapok óta a legjobb.
Hát egy traumának,közös aggódásnak kellett történni,Zsebike műtétjének hogy egymásra találjunk,s széthúzás helyett újra összetartás legyen...
Talán anya szerint,apa van most 4ünk közül a legjobb szinten,lelkileg...de ő meg miattunk aggódik mert látja anyán s rajtam hogy nem vagyunk jól...
Anyának most ajánlottak egy csakraharmonizálós csajt..beszélget meg energiával dolgozik.Lehet megpróbáljuk..elmegyek én,aztán tapasztalatátadás anyának,aztán elmegy ő...

Az az igazság,százon kőkeményen dolgozok magamon...reikivel,félelmekkel,szorongások vannak..nyitottság,zártság,pl egy műtét...aggodalmak,sírások,séták...bővebben: néha könnyek,máskor zokogások..egy egy jobb periódusban versírások,angyali hitek stb...belső munka van folyamatosan,mikor hogy...harcok anyával,ami lehet inkább nem vele zajlanak hanem magammal,aztán újra összetalálkozások..

Zsebikével..hát a tegnapi nap nagyon kimerített érzelmileg...az este fejfájással feküdtem le..az éjszaka nehéz volt..kiskutya se s én se aludtam át..ösztönből rá figyeltem..amikor elaludtam volna,hallottam hogy a fején a sebvédő tölcsér az ágyamat karcolja,s nézeget a kutya felfele :) édes kis tündérbogár..sírt néha,hol ide feküdt hol oda,néha leheveredtem én mellé a földre..Reggel ma már kapott hamit,jóízűen evett,belerejtettem a fájdalomcsillapítót..

Az elkövetkező napok feladata: erősödjenek az izmok,az ínak,az izületek,a lábában minden kis alkotórész találja meg a helyét..és lassan szépen majd jöjjön rá,hogy tudja használni...lassan fokozatosan,ez nem röpke idő..több nap,de bízom benne hogy helyre jön...bár most eléggé vészesen néz ki....

Ilyesmi megéléseket senkinek nem kívánok..de hát..erősödni kell,edződnöm kell lelkileg..hiszen emberek is sokszor nagy-nagy műtéteken esnek át,s az élet megy tovább..felépülnek,s minden folytatódik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése