2013. április 25., csütörtök

Reikissé válásom története-behangolás

Dátumozva: április 20-21 szombat vasárnap
és egy email,amiben részleteztem...újra nem írom,lustaság tetőfoka.Az email-ben részleteztem az élményt.



Megtörtént..a hétvégén a reiki I-es behangolás.Nevezed beavatásnak is.Ez egy 2 napos tanfolyam..kis elmélet,beavatás,majd gyakorlat...az indulás a reiki útján.
Érdekes élmény..ha kérdeznéd milyen,bárki kérdezi,mernünk kell azt mondani,hogy nem tudom.
Nem lehet mindent tudni.Nem Ági csinálta,nem én,ott fenn csinálták.Leültem..van egy misztikus csend,átadod magad Áginak,az Univerzumnak,minden felsőbb erőnek,de neked nincs benne részed,max a befogadóképesség kell,engedd meg,apró érintések,fejen nagyrészt,a koronacsakra területén meg itt-ott,imatartás a szív előtt,kéz összeér máris áramlik..néha a szívre téve..csukott szem,egy misztikus csend..Ági tett-vett az ember körül,ő van tradícionális reiki tanításra,átadásra képezve..mégis...nem ő csinálta,s nem én..a koronacsakra nyílik...a beavatás során megnyílik...ezért kérdi,biztos ezt akarod?mert ha megnyílik..egész életedre úgy marad,nem csukódhat be..attól függ minden mennyit alkalmazod,használod az energiát,de mostantól csatorna vagy; érdekes érzés ez a fajta egyesülés egy fenti erővel...hát...ennyi...elmondhatatlan,leírhatatlan élmény..olyan...igazi spirituális élmény,amit megélsz..nem elmondod,hanem megéled......

(és amit még jómúltkor beszéltünk.)

Rájöttem,hogy ebben zéró 0% a függőség.Semmi.Teljesen természetes.Beszélgetsz,tv-zel akár,teszed a kezed magadra,bárhogy,bárhova,érintesz,az energia indul..nem kell koncentrálni..elrontani nem tudod..reikizheted magad buszon ülve,tv-t nézve...ha nem a kezdő önkezelős vezetett hanganyagra csinálja az ember,akkor..a leghétköznapibb élethelyzetekben.
A tenyér közepén megnyílik valami..fentről energia jön,be a koronacsakrán,le kétoldalt a kézbe,tenyér,ujjak,amik mindig ott vannak...függővé nem tudsz válni...nem tudsz rosszat tenni,tiszta szeretetenergia,bármikor alkalmazható,gyorstöltés vagy ilyen csakratöltés 3 perces időzésekkel az kb 12-16-8 x perc...
Lehet másnak is segíteni..reiki klub..tán ha anyát kezelem,javíthatok a kapcsolatunkon..a buszon reggel végig reikiztem,ma pedig a gyerekekkel nyugodtabban viselkedtem..máshogy...
Ha meg fizikai dolgokra gondolsz..daganatok,idegrendszeri agyi komolyabb betegségek,allergiák tűntek el,sőt...olyan sztorikat hallottam,akik vállalják,s már vannak annyira képzettek,egy-két reikis,együttműködnek a kórházzal,s bejárnak kezelni..haldoklókat hoznak vissza,vagy épp segítenek békével a túlvilágra.
A japán jelben van 3 kis négyzet: test,lélek,szellem/fizikai,érzelmi,mentális/gondolati sík.
A kinez meg az összes többi oldogat,ez itt egyben csinál mindent.Csendesít,öngyógyításokat indít be,tisztít,lelkileg,jól kibőgöd magad néha (kezdetben nekem ilyen volt egy-egy kezelés után,mikor ismerkedtem vele!)...máskor takonykórok jönnek az emberre.Ha alvásra van szükséged,elalszol,máskor feltöltődsz.Azt adja,amire szükséged van!Egyénileg! Mindenkinek ott segít ahol épp kell!
Míg az agykontrollban 3ról 1re meg kell találnod az alfát..itt nincs erre szükség.Hagyod magad..hagyod,hogy a reiki tegye a dolgát.

Konkrétan az avatás után első nap,az első 2 avatás,azt éreztem,hogy 39 fokos lázam van...a második nap,másmilyen volt a felhő-az ég kékje,szebben sütött a Nap és érzékenyebb lettem a külvilágra..tán picit nyugisabbá teszi az embert.Amúgy is rendszeresen idegbaj van.
Természetes nyugtató és nincs függőség meg egyéb veszély. (máskülönben a kutya nem ismert rám és körbeszagolt,húúúú,hát a Gazdi tök más.....én én vagyok,csak az energiatér volt más)


Azóta pedig minden nap,buszon ágyban stb próbálgatom,alkalmazom,a kezem mindig velem van....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése