2013. április 30., kedd

Kezdeti Reikis tapasztalások

REIKI


Anya amit észrevesz:
1. Neked is megvan az energiád,nekem is,most nem érzem hogy elszívnád
2. most nem félek,hogy milyen dirr-durr hangulatban jössz haza,nem félek attól,hogy ugrasz mindenre,nem félek,hogy idegbajos lennél
3. jó veled...
4. jó beszélgetni,egyenrangú félnek érezlek,jók az energiáid...jó melletted (tipikusan ezt érzem több éve reikisek mellett a csoportban)
5. beszélsz és meghallgatsz...(és nem húzod fel az agyad)

Amit én érzek:
- nyugodtabb vagyok
-a gyerekekkel tán össze is kezdünk szokni,nyugisabban kezelem,több a beszélgetés órákon (júniusban vége!pont mire helyet találnék...még az órai verekedéseket is megszoktam.a héten is volt! Azt hittem,vér fog folyni,a fegyelmik,drogügyek stb,megszokható!)
- nem vagyok görcsös...a reiki kilazít
idegbeteg,pattogós félőrült..nem vagyok,egyik se.
- anyával a kapcsolatom jobb...észrevehetően.
Az első nyíltabb ölelésnél,ahogy megérintett,s nem féltem,s még jó is volt...meg sokat röhögtünk,sírásig nevettük magunkat a novellámon,ahogy meséltem a jeleneteit...úgy bepörgetett a boldogság,hogy itthon már a boldogságtól sírtam......hogy tán én változok,az anyámmal való kapcsolatom is ezt teszi...
- tán jobban megélem az érzéseim...
- intenzívebbek az álmaim...jók,s rosszak is.Az öleléses,nyílós álom és az érettségi felügyelős "rémálom".Vagy jó érzésekkel kelek,s sokáig nem felejtem el,vagy szinte felriadok a lélek káoszából...
Kissé attól tartok,mit baszhatok el.Életemben először...s az új dolgokra nagyon ráparázok...de
- a reiki jól tart az egyensúlyban...napi szinten csinálom,kell is még 3 hét,végig,s hozza az élményeket..sokszor fél11-11-éjfél,1órás önkezelés,tán belealszok; nem baj,csinálom.Belealszol,alvásra van szükséged; a reiki az tölt úgy is.
- a hétvégén volt egy hőmérséklet-ütközéses megélés: ujjatlan felsőben feküdtem le reikizni.(nem direkt,hogy majd meglesem,hogyan is működnek a hőmérsékletek,úgy is oké e ha fázok és hideg az adott térben) Belül átforrósodtam idővel,a kezem által,az energia által,kívül hideg voltam fáztam,s ez a külső-belső,hideg-forróság érzet mire a hanganyag végére értünk,az 1óra végére,egy fentről induló lábig hatoló érdekes borzongásba csapott át.


- TEGNAP ÉJJEL! EGY ÚJ MEGÉLÉS.
Olyan,amit még se szerdánként kezelésen,se a beavatáson,semmikor nem éltem meg; akárhogy rá vagyok már nyílva,a teljes és tiszta megnyílás idő,de amikor megvan,amikor belelépek a tér-telenségbe és az időtlenségbe,akkor észrevehető.....úgy,de úgy bedobogott a szívem,a szívcsakránál kikattant maga a szerv is..úgy bedobogott...fú...ilyet még életemben nem tapasztaltam!!!!!Mindig hozni fog új élményt,úgy hiszem...így,szívcsakrás dobogás és szervre ható energialöket után pedig egy nyíló-öleléses álmom volt!!!!!!

A REIKI A VÉGTELEN CSEND!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése