2013. május 1., szerda

Éljen május elseje-elvesztem!

Hát...igen,ezek a napok tesznek be.Mindenki családdal,barátokkal,itt-ott.Én egyedül.
De. megnéztem az El Camino filmet..du. meg..levittem kutyót,majd...mégis menni kéne valamerre.
De merre?Hova?Egyedül?Sok ember?Meg kell válogatnom,hova megyek.Olyan...céltalan vagyok ilyenkor.Egyedül..hova induljak?????
Ma lett volna reikis csoportos nap.Gondolhattam volna,hogy nincs.(a programok között láttam)
Hát..végül...hova húzott a szívem.Letekertem ahhoz az épülethez,a Hemohoz,ahol a reikis csoporttal szoktunk lenni.Lefeküdtem egy padra,süttettem magam a nappal,egészen 5ig.Akkor szokott szerdán a reiki kezdődni.
Fura ilyenkor..az agy és a szív arra hív,amire be van állva.Szerda akkor reiki.Lementem,hogy tán érezhetem az energiákat ha az épület közelében vagyok.

Mamával dumáltam picit,majd hazatekertem.Gondoltam,bemegyek itt a fagyizóba egy fagyira,de full tele volt.Emberek,családok,barátok..én..egyedül....és...kerültem az embereket,hazahúztam! (amúgy,reiki,meg az érzékenység,ha megnyílok...akkor nagyon finoman,érzékenyen viszonyulok,érzem az energiákat...de mikor egyedül vagyok...akkor kerülöm...még inkább)
Kerültem..az embereket,a majálist a kinti világot..amúgy is,gyakran érzem azt,hogy nincs helyem az emberek között,a világban.
Ilyenkor..ilyen üres napokon.Amikor se barátok,se család se semmi,se senki.....

Tán,valóban...elveszek ilyenkor..csak..csak az írásban,meg a reikiben csendesedek le úgy,hogy közel kerüljek önmagamhoz...s ezáltal kint is jobban...vagyis...előbb önmagamhoz...kint már nehezebb!!!Minden itt kezdődik,nálam,bennem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése