2013. május 10., péntek

Kezdő reikisként a másik oldalon,kezelőként,először :)

Ahogy egy email-ben írtam róla:



Ez valami Fantasztikus volt!
Reiki a másik oldalról,amikor adod...ezt az éli meg igazán,az tudja miről beszélek,aki átélte csinálta.
Pontosan ... úgy jöttünk ki kezelést kérők és kezelők,kellett még reikis,kezelő,nyitott nap,voltak sokan..ketten voltunk,újonc reikisek....nos,hát bátorkodtam,tele érzésekkel,izgulások,de éreztem,hogy ideje...túlestem,ebben legalábbis,az első alkalmon..:)
Hihetetlen egy élmény!!!!..Bátornak kell lenni,mert hihetetlen élmény tud lenni sok minden.
Egy csajt kezeltem..az első 10percben még nagyon izgultam,figyeltem a többieket hogyan csinálják,vagyis..a hogyan,az egyszerű,de hogy mennyi ideig van egy-egy pozícióban a kéz,az nehéz..ráérzés,gyakorlat kérdése.
Kezdetben izgultam...majd lassan a zene stb,belelazultam..és...
amikor a csajnál a szívcsakrát kezeltem,hallod e az olyan érzés,ott helyben megöleltem volna.:)
S ő idegen volt számomra.
Téged kezelve pl,szerintem a szívcsakránál lestoppolnánk és "visszatérnénk" egy ölelésre. :)
Amúgy,már az ölelés is reiki,bármiféle gyengéd érintés.Csak épp akik beavatottak,ott van meg ez az energia igazán erősen,ha alkalmazzuk.
Utána a csaj asszondta érezte..s mikor a hasnál,napfonatnál kezeltem,hátul,a hátsó rész fájt neki,tán a vesék fele.....jó lesz egy kis anatómiát is tanulnom,ehhez amikkel foglalkozok,nem árt.Kérdem Ágit,ilyen van?Fájhat neki? Ági,erre,ott csoportközeg: no,egy példa,a kezdő reikis bizonytalanságai,a kérdéseim...:)

Szuper élmény! Más...tudod,teljesen más élmény párban,másnak segíteni,mást reikizni,mint az önkezelés.

Egy reikis társammal folytatott beszélgetés,chat; hát amúgy más azzal beszélni,annak mesélni,aki mélyen tudja érzi miről beszélek.Ez tudjátok,olyan,a tanítást is az érti meg,ha mesélek róla,a nehézségeimről,aki ugyanúgy csinálja,csinálta,volt kezdő.Aki életében nem foglalkozott agyrém gyerekekkel,az nem tudja miről beszélek.
Ilyen a reiki is,egyedi,s igazán egy másik reikis fogja fogni az élményeim.
Megosztom,hátha érzitek majd!:
- Hiányoztak nekem tegnap nagyon a göndör zizi fürtjeid! meg te! 
és...hát...miről maradtál le....
-reikiztél ?
-az hát...nem voltunk elegen...fú,nagyon izgultam, vaciláltam
de pontosan...többen ültek benn mint akik kinn álltak
s ketten voltunk "szűz" reikisek
-mélyvíz....
- már...Ági nem volt még...magamban kínlódtam...de aztán kiadtam a kínlódásom
s a Gyöngyvér mondott pár biztató szót
-így volt...kellett lennie
-meg mellette álltam..hogy majd segít
az első 10p volt izgulós
aztán tök jól..a zene minden lenyugodtam
s annyira...hallod,annyira töltődtem,utána éjfélig...basszus
10re értem haza
-és..amikor a szívcsakrát reikiztem
-egészségedre
-meg akartam ölelni
-wow !!!!
-aki..akit reikiztem...olyan...jó..az egész

-de...a te göndörséged a formád,hiányzott...nagyon
na szóval..átestem...már bármikor,bátran
gyakorlás kérdése

-örülök
- nagyon élmény volt..pedig még figyelek,köröttem a többiekre...még az időt nehéz belőnöm...figyeltem,ki hol meddig tartja a poziciokat
egyszerű módszer amúgy...csak az időre kell ráérezni
és..első kérdés persze a csajhoz.érezted????
-nem baj ha figyelsz...
meg ..van olyan?hogy napfonatnál kezelem,s hátulrább fáj neki?.....annyi minden van
-erre mondta Ági...na a kezdő reikisek bizonytalanságai
gy-így 
- tán így köllött...te nem jöttél,így be kellett állnom
. voltunk rendesen...s nem jöttünk ki párosan...s így....hallod,igen..tök izgultam,csomó érzés kavart,de már olyan régen éreztem,már 1-2 nappal előtt,hogy....most...történés lesz...mert...ez az izgulás,előre vitt..ez nem blokkolt..ez segített,hogy vigyen a megélés felé,2-3 hete csinálom magam...most miért is ne..egyszer el kell kezdeni,hallgattam,magamban kínlódtam mit tegyek...a Gyöngyvér jófej...asszondta,tőle elkezdhetem 1 év múlva is de...jön az,teszed a kezed s jön...most no par

azért jó néha..így érzem..nem magamban küzdelmeskedni,hanem...hátha egy kívülálló tud mondani valamit
asszondta figyelt...skubizott:D
és ügyes voltam..idővel már nem is figyeltem annyira,csak inkább magamra,a másikra,s tettem a kezem,ahog
a zene lazított
az első 10perc,negyed óra volt nehezebb,olyan erősen figyelősen,a külvilág....jobb,szemem becsukva...jobban benn tudok maradni,no de ez kezdőként nem megy..becsukom a szemem,aztán jönnek a segélykiáltások,kérdések
-Így kell ezt :)))))

Ma,egy sms-ben  pedig egy illetékesnek a következőt írtam...olyasmiket hogy telik az idő,jönnek az érzések...s hogy reiki közben annyira egy leszel  a másikkal,nem hiába egyesülnek az aurák,az energiaterek..és ez az ölelés érzés..és hogy ahogy elkezdesz valakit kezelni,többé nem idegen.Meg kell tanulni..érintéssel annyi minden megtudható egy emberről....és furcsa..nagyon furcsa így megnyílni. :)))))

Ilyen ez a reiki.Kezd alakulni a szerelem bennem.:):):)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése