2013. május 10., péntek

Érettségik

...... sikeresen lezajlottak.(a magyar kifejezetten tetszett,a német meg az angol is,a többi dögnehéz lett volna nekem is)
Tanultam,tapasztaltam,kezdtem velük,ülésrendet írtam,kiosztottam a feladatlapokat...2szer,3 alkalommal befejeztem velük. (matek,töri,német) Aláirattam,aláírtam,dokumentáltam,időpontokat írtam..elfáradtam.(ma már egy-két számot,az idő jelöléseknél el is b@@sztam. De sokat tapasztaltam.
Ma németből magnóztam..hát...volt dolog.Ez is lezajlott.
Nem gondolnánk,hogy fiatalon bevesznek valakit az érettségiztetésbe,nem játék dolog,de jó volt így..rendesen...ma mondták,direkt,beosztottak minden körbe,kezdésre,befejezésre,hogy tanuljak benne s legyen rutin.

Ma az egyik kölyöknél..nem tudom máig se mi és hogyan-mert minden telefon kikapcsolva az asztalon volt-de az öltöny zsebében megszólalt valami.Fogtam az öltönyt kivágtam a folyosófelügyelőnek.Nem pánikoltam,tettem amit legjobbnak éreztem.
Még...biosz,kémia,infó,szakvizsgák,de azok már...nem ide tartoznak.

Már csak ki kell bírnom fél lábbal az évet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése