2012. augusztus 31., péntek

Zsebike-őnagysága-hercegnő és Orchidea kisasszony képekben

No,lettek új fotóim Zsebikéről.A műtét után már több hónap eltelt.Erősödik a kis dög..rohangál...és a comb-fenék rész kezd nála kigömbölyödni az izomtól:D..na jó,ha nem is ennyire,annál jobb a helyzet mint amilyen volt.Kezd a kiskuttya formásodni.Kezdi elnyerni végső alakját.Cibálja a kötél-csontot,erősödik a kis háta-nyaka,rohangál-birkózik a többiekkel,erősödik mindene.Vidám,ugrabugra.Jó így látni.
Velem él...összehasonlíthatatlan a mostani Zsebi azzal a régi Zsebivel,akinek fájdalmai voltak,nem volt vidámkodó,nem lehetett közeledni hozzá,hozzányúlni mert mindenre érzékeny volt a kis teste,a mozgása.

Megműtötték s minden oké!

Jönnek a képek!

SZERELEM! Én és a kutyám..Remélem pár év múlva ...hmm...ez még jópár év lesz az én esetemben,de jó lenne majd ha úgy változna a dolog: Én és a kislányom .:-))) 26évesen már azért gondol az ember erre,de zártan,mindenféle szexuális meg a másik nemmel kapcsolatos gondokkal,görcsölősen ez kicsit problémás,s időigényes.Kell még jópár év.Aztán hogy,hány évem van?5-6 max mert később már veszélyes is lehet: megnyílás,párkapcsolat,szex,stabilitás elérése,munka...és majd....majd amikor minden klappol.....akkor lehet komolyabban gondolkozni..De még most a magam életében se klappol semmi.Zsebike az én egyetlen kis társam,szerelmem,barátom,mindenem.

Zsebike az ágyon elfetrengve.Ritka pillanatok egyike,amikor az ágyon hagytam elpihizni.De szereti ám a kis dög....

Most jöjjön egy másik lakóm: :)))))

Zsebike máma,péntek reggel:
Reggeli pillanatkép az erkélyen.Séta utáni-rohangálós lakástfeltúrás utáni-lábujjamatrágásutáni-nadrágomatletépés utáni NYUGODT PILLANAT,amikor is Röfi Úrral nézelődnek.Sípolós Röfi Úrral,azzal a Röfi Úrral amit már kicsinek szétbelezett.Sípolás volt-nincs-s nem is lesz :D Itt látszik picit a kis izmos feneke :D..igazán akkor látszik,ha séta közben előttem riszálja magát a kis kurva.

Tudjátok,lehet megint zárt vagyok,nem bírok ellazulni,lelazulni,munkám sincs..nyomulok mindenfele,kb örülök,hogy élek..de ez a kutya életben,éberen tart.:-) Imádom-szeretem..ha mást nem is..mert igen,gyakran érzek ürességet,hogy nincs szeretet,kifogyott belőlem..vagy csak éppenséggel félek kezdeményezni..nyílni..nehezebb is minden,de Zsebike kiskutya itt van...


Búcsúzunk! Ints pápát Zsebike.Pápáááááá!!! Legyen nagyon-nagyon szép hétvégétek!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése