2013. január 13., vasárnap

Hiányolások,érzések,kötődések: kutya,reiki

Nagyon kevés,s ritka az életemben az amikor tényleg hiányzik....valaki?valami?akihez kötődök?szeretek?aki felé nyílok? nem tudom,hogy fogalmazzak....ritka,s nehézkes...de ha egyszer ezt érzem,az erős..
Régen,mások felé is éreztem így,aztán kötődésnek helló,zártam újra magam...

1. a kutyám,Zsebike kiskutya
A hétvégén otthon volt a "nagyszülőknél"..aludjam ki magam meg hasonlók.Nagyon...nagyon...nagyon hiányzott..hiányzott innen a lakásból.Üres az élet nélküle.Most már vasárnap fél8-8..örülök,hogy itt kergeti mögöttem a farkát.Majd lepihen.

2. Zoli.
Szerdán reiki-n szó szerint a nyakába ugrottam.Nagy öleléééééés....és egy "jajjjdeörülöööök neked"...

Nem szoktam az érzéseim ilyen nyíltan kifejezni,sőt kb sehogy nem szoktam...nem is nagyon tudom!

A Zoli,először reiki-vel...igaz,ilyen hatású a reiki,kinyit,szívet működtet,old és felszabadít,lágyan,finoman,gyengéden...ő az...aki felé annyira szívből-lélekből megnyíltam,hogy reiki előtt a folyosón szinte a nyakába ugrottam..áh,yes,kicsit felszabadultam abban a percben.(bár itt ebben már múlt van ám :)) haha,mekkora múlt,?pár hét visszapörget,egy-két csók,simogatás,megengedtem neki,hogy megmasszírozzon,neki életemben először engedtem...s ez óriási dolog volt,neki siker,nekem egy jó megélés!)

Jajjj,bár ilyen tudnék lenni bárkivel...már a nyílásra értem és a felszabadulásra,nem törődve azzal ki mit gondol rólam..."leszarom tabletta"-tudjátok!

Aztán kb ennyi.
Még mindig zárt világ vagyok.

Talán ezért nehéz a munkahelyen is.(s lenne is nehéz,bárhol máshol is) Lehet épp én zárok be.Kívülálló megfigyelő vagyok.Nem beszélgetek,magam vagyok,csinálom a dolgom,nem panaszkodok.Közben dolgozom fel a sok-sok gondom,milliószor kiborulok,lenyugszok egy nap alatt,kavarognak a gondolataim,nem beszélek senkinek semmiről,ott legalábbis..ez persze egy tantestületben,egy közös térben lejön a többieknek.Biztos.Persze a gyerekek is érzik rajtam...Ez is biztos!
Necces ez a sok görcsölés,szorongás,s hogy az ember nem tud feloldódni nagyokat nevetni...

Pedig anya szerint nagyon is tudok...amikor úgy elengedem magam...kérdés kivel.Meg kérdés,hány pohár bor és likőr után.
Néha még az idézőjelesen jelölt "legjobb barátnővel" is nehéz.Sorry,tényleg csak idézőjeles.

Számomra úgy érzem,olyan nincs,hogy legjobb.A "jó" mint fogalom létezik..a barát,barátnő fogalmak,valahol...valahol a légteremben,az energiateremben talán léteznek...............
Az élet...útkeresős,nagyon! Párkapcsolat,nyílások,munka; mindenben el vagyok veszve.
Lehet behozok majd a képbe egy asztrológust.Hátha szolgál valami értelmes infóval.

Akkor most hétvégén már anya is depibe váltott.Kérdem: nem halsz bele az egész napos fekvésbe?múmia-póz,betakarózva,alvás,olvasás,nem öltözünk,nem zuhanyozunk....egész hétvégén!Hát mondom,ez kész...
Tiszta haldoklás.Én egész nap,sőt 2 nap feküdni....biztos nem bírnám ki élve,főleg hogy sokszor az ember menekül az alvásba....menekülő állapot ez.

Erről jut eszembe.....
Homonyik Sanyi....minden új nap egy új remény...nekem,neked,neki,nekünk...
Ágitól mit tanul az ember?..reiki stb...szeret,szeretek,szeretlek,szeretünk :-))) Ezekre kell figyelni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése