2013. július 7., vasárnap

Családállítós nap volt

.....mivel hát...anyámmal megint élet volt.....Mielőtt lementek a telekre,még leüvöltötte az agyam.
Épp Mencshelyre akartam lemenni egy jó -amúgy reikis-ismerőshöz.Ezt vigyek-azt vigyek...Hát,végül nem mentem...

Otthon-ő üvöltött,én hallgattam...ott hagytam.Menjen amerre akar. Vettem egy újságot,egy sört és beletemetkeztem a betűkbe,a sorokba.Itthon,magányosan.
Jól elnyomtam az érzéseim.Azt hittem,majd az olvasással eltakarom,elbújtatom.

Egy-egy sms-váltás köllött kis szeretet meg átjövő energia (reiki),és végül felbomlottam és záporoztak a könnyeim.
Közben kinn is vihar kavarodott; vagyis,nem nagy csak olyan csendesen esős,szemerkélős,pár dörgés majd elállt.
Kinn is és bennem is békesség lett,újra.Rájöttem,hogy az eső is,a legnagyobb viharok is elfogadhatók és szerethetők.

Anyáék lementek a telekre.Eltávolodtunk/dtam.Nem is baj.Öcsém is szanaszét...alig ..este egy-egy telefon..ez a "mizújs?semmi." s ennyi kb a kommunikáció.
Nem is baj,jobb így,egyedül.

Másnap,anyáék telken,kutyót hagytam öcsémre..bár fene tudja,kaja ügy,meg ilyenek-öcsém se megbízható,baszik oda mindenre az is,csak a gépnél ül....no,de én is meg vagyok indulva.Ide menni-oda,ahol biztonság van.Egy-egy közeg,csoport.
Így kerültem,most már másodszorra,egy más emberekből összejött,más összetételű családállítós csoportba.

Nagyon jó.Csoportban,emberekkel szerintem más mint egyénileg színes lapokkal. Csoportban valódi emberi kontaktok vannak,tekintetek,arcok,érzések.(ha 2-3 ember elmegy,akkor is maradunk,max ha még kell "valaki" az színes lap lesz) Hihetetlen,hogy a csoport,a szerepek (vannak nehezebbek és könnyedebbek mint pl az Öröm vagy az Élet szerepe),a kapcsolódások,az ölelések,az érzelmek...az,hogy egymás energiatereibe bújunk..szuper.Ment reggel 10-től du. 5-ig,6-ig.Több állítás volt.A végére bevállaltam..hagyom,hagy pörögjön..3-4 hétig,csend és hullaszag,nem szabad róla beszélni.Ott,benn,érlelődjön...ha mesélnék,szétforgácsolódna az energia.

Ahogy végeztünk...ott,bérelt terem,szőnyegen,mezítláb voltunk,mozogtunk sokat,erős volt...majd megdöglöttünk,olyan meleg volt.De tán csak benn...mikor végeztünk,kinn elkezdett kicsit mintha csöpögött volna az eső,kis szél,kész megváltás.
Egész nap...egész nap a családállítás,több állítás,szerepek,detto mint a reiki-avatás napja.A végére csak bedöglesz az ágyba.

Viszont; még este későn jött egy email hogy van még 3 hely a reikis táborba.Hát gyorsan döntöttem...hogy megyek.Vagyis,annyira nem gyorsan,mert tettem-vettem,halogattam,elnyomtam,zuhanyoztam,hogy a pulzusom visszaálljon normálba majd írtam..és,ahogy írtam,kavart az agyam,az érzéseim hullámokban törtek ki rajtam,de a reikiben óriási bizalom van...a csoport-erő pedig megtart (ezt a családállításos napokból érzem)....

Amúgy,ahogy odaértem családállításra,s megöleltem a Timit..rögtön,szinte remegtem...a végére olyan,nagyon kis békés,nyugodt állapotba kerültem,ahogy mindenki,s mozogtak bennem a nap megélései.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése