2013. július 3., szerda

Egy fantasztikus este

Hát nos....ma...érdekes dolgok történtek.Inkább du. De mivel volt mit várni,de. se depiztem.Kiskutyával séta,zene,a lépcsőház felmosása,pakolás stb,reikiztem is,itthon is,előmelegítettem a terepet,a kezem,töltődtem......és mindez az energiatöltet továbblendített.

Elmentem reikire du..
Egy 21 éve reikis pasit kezeltem.Nagy kihívás volt kis kezdő zöldfülű létemnek. :))
Ott 21 év megelőző tapasztalás,sokszor reiki 1.,2. ismétlések egyben.Itt is van már sok tapasztalás,gyűlik,de hát,hol vagyok én....

Lazultunk,tettem szépen a kezem....ahova jött,csendesedtünk.Most már magabiztosan kezelem a reikit. Nagyon komolyan éreztük az energialöketet.

A végén a következő hangzott el:
'Jó ez.Jó forró volt.Forró kéz.Majdnem bealudtam.Jaaa,és megfordult a fejemben,hogy majd visszakanyarodsz,s visszateszed a kezed a szívcsakrára.'- megjegyzem,ahogy ez megfordult kezeltem fejében a kezem onnan ahol volt,totál máshol,fordult s ösztönösen tevődött a szívhez.Ez az az eset,amikor kezelünk mást,s a Felsőbb Erő irányítja a kezünket,az érzés. (ez önkezelésben nincs! teljesen más egy önkezelés,s más,mikor mást kezelünk,más folyamat,más jön,mindig; de ugyanúgy,a kezünk kell,mindig; csak épp idővel néha érzel olyat,hogy nem te irányítasz :) )

Összeadódott az energia,ahogy kezeltem még a Nap is besütött.Állati meleg volt!!!!

Utána elsétáltunk,majd vissza,mamához,anya anyukájához felugrottam,mizújs,meg egy telefon erejéig,majd még átmentem a Spar-ba inni venni (energia-adás-kapás után alap,s nem volt elég vizem!)..a fagyi darabokra tört,s a papírból darabokban nyaltam ki...majd sétáltam,visszafele.

Az Ildihez készültem még fel ekkor...

De útközben megállítottak.Egy ismerős,a csakrás tanfolyamról.Sétáltunk.Csatlakozott.
Lent volt sétálni; meglátott engem..
felhívott.Megmutatta az üvegalkotásait,a festményeit majd elkezdtünk beszélgetni.Mesélt..sok-sok mindent.Sokáig...csak beszélgettünk,ismerkedtünk,egyfajta szeretet-áramlás volt ebben az egészben...majd ahogy elbúcsúztunk,egy nagy ölelésben találkoztunk.Ekkor már fél10 volt.
Ildi már várt..ő is...megakadtam...azt hiszem,olyan meghallgatós este volt ez.

Majd még felmentem Ildihez.No ő is elmesélte az Otthon zűrjeit....hogy a gyerekek drogoznak,öngyilkosok akarnak lenni,mennyire fogadják ott jól a természetgyógyászatot,a kinezt.,hogy azt mondják,ott dolgozó ig.helyettes...hogy,ezeket a gyerekeket nem lehet szeretni.Nem is kell.(mert nem a tied)

(az én anyám mindig asszondta: a pedagógia legfontosabbja: szeresd a gyereket! ez mind jó és szép,gyakran éreztem azt,hogy bebukott,mert van kit nem tudok szeretni,képtelen vagyok; s van,akit különösen nagyon :)

Nagyon-nagyon durva dolgokat mesélt Ildi.No,egy ilyen gyerekotthon is nehéz melóterep,lelkileg.Főleg,hogy esetleg megismered a gyerekek (tizenéves,lázadók) múltját,lelki motiválásait,zavarait,tán próbálsz is segíteni,megszereted őket..Nehéz elviselni lelkileg szerintem,amikor egy fiút javítóintézetbe tesznek mert lopott.S neked kell végigülni a rendőrséget meg a bíróságot.Nagyon durva...Nehéz lehet nagyon.

Meg amikor egy másik srác felhívja anyukát,béküljenek ki,anyuka asszondja,neki aztán ő nem kell.
Persze,hogy a kölyök az útra akar kifeküdni s meghalni.Depressziós,dühös,vagdoss-csapkod össze-vissza,nem alszik..egyszerre 6 kávét iszik...máskor meg beszed 8 antidepresszánst,hogy majd ő meghal...

Egy másik meg,már nem tudom melyik melyik annyi kölyökről hallottam..16évesen,egy 36 éves nővel él kapcsolatban,s 16 évesen akar családfő lenni. Tán épp az említett,aki anyukának nem kell.Hát máshol keres pótlékot.

Nagyon kemény,ami ebben a világban zajlik...sok elzüllött gyerek. :(( S nem saját hibájukból.A körülményeik áldozatai.
Volt egy cigánylányom,simán fújtogatta a másik kis cigánykölköt,órán élesben (én meg persze,fiatalon teljesen le tudok még blokkolni az ilyen kemény szituktól)...no,de tudom azt is,hogy a bátyja börtönben.
Van gyerek,kivel nagyszülő szenved mert a szülők lemondtak a vele való kínlódásról,nem bírtak vele,lepasszolták nagyszülőnek...
meg olyan,akinek olyan a gyámja,aki épp börtönben van. (no,itt akad ki az ember!)
Annyit próbáltam megtanulni,hogy bár a körülményekre ne fogja az ember azt,hogy kattant,de ha a pedagógus ismeri a hátteret,hogy ki honnan jön s mikkel küzd,könnyebben átlendül,megértőbb,toleránsabb lesz a zizi napokon..Pedig,nagyon nem egyszerű velük.Van sok zizis nap egy iskolában.

Ha épp reikizések lennének itt az Otthonban,még ez is lehet....persze a munkatársaknak,vezetőknek valami mese habbal beadva,mert nem feltétlen fogadják jól ezeket a dolgokat.

A reiki,mindig,mindenkinek ott segít,ahol szüksége van rá,annyira egyéni.Annyira szeretem én is már!!!!

No,zuhany,hajmosás,beesés az ágyba.Hajnali sok óra van!!!!!Alapban negyed 1kor értem haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése