2013. július 2., kedd

Itt a nyár: kavargok,újra

Az utóbbi napokban nagyon nem vagyok jól.
A reiki,folyamatosan falakat döntöget.Fizikailag érezhető!Végig remeg-hullámzik a testem bent a gyomortól a szíven át haladva lefele.Minden kis sejtem őrült táncban. S még az önkezelés után is 20percig dobog a szívem mint a bolondgomba.
Ez a reiki dolga; kioldja a blokkokat,lebontja a falakat.
Ez viszont egy nagyon lassú folyamat. Nálam lassú...Nehéz elengednem magam,kinn a világban...egy nagy 0-nak érzem magam,s félek emberek közé menni.Félek nyitódni...sokszor érzem azt,nincs is nagyon merre.A gátlások és az összes többi....ezer dolog akadályoz.Nincs iskola,se munka se semmi,most kéne pihenni,lazulni,de ez állati nehéz.Inkább mennék dolgozni a sok kölyök okozta problémák közé,de az menekülés lenne,önmagamtól.

Kezdődik ott az élet,amikor érdekelne mi van a másikkal,lépnék a telefon felé,de még lépni sem tudok....s még beszélni se kell telefonon,egyszerűen már sms-t írni is félek.Megteszek valamit,írok egy email-t,sms-t bármi,s félek....félek,mi lesz a következménye...s hogy tényleg.....jobb a világnak nélkülem!!!!!!

Van egy jó érzelmi-szemléltető ábrám:





Nyár,rám szakadt a szünidő.Tele vagyok félelemmel.Az elme túlharsogja a szív szavát.Nehéz.
Nehéz kimozdulni.Rosszul érzem magam emberek között.Bezárkózok.A reiki,minden egyes alkalommal bont..vagy leginkább a BIZTONSÁG érzetét hozza.Ez is elég,s jó érzés,kicsit ebben a csendben lenni. Itt vagy,a kezedből árad...és ez megnyugtató.Vagy épp heves légzésrohamok jönnek rám,s visszanyugszok.Mindig más,minden alkalom más.

Néha-néha amikor lehetőségem van menni,olyan helyre,ahol "BIZTONSÁG" van,mert éppenséggel ez a kulcsszó,akkor megyek.Ez ritka.Csak spirituális közegeket érint.Akinek gondjai vannak,gyakran fordul ide-oda,ahol biztonság van,szeretet,elfogadás.Ha nem is sikerül ott se ellazulni elsőre,de a magam felé tanúsított megértés nagyobb s könnyebben kioldódik.

A napokban voltunk lenn a völgyben dobolni.Kifeküdtem egy plédre,sütött a nap,fújt a szél,mellettem játszott a Judit (sámándob!) (amikor tudtam egy tojás-csörgővel csatlakoztam,de nem is ez,hanem a dob hangja a lényeg!) és a széllel a dob rezgései messze vitték a félelmeim.Felpörgetett majd visszacsillapított,végül teljes csend és béke uralkodott.
Ilyen dobról beszélek. Kiültünk,kifeküdtünk két fa közé,pontosabban korona fa közé.Megtanultam,mi is az a korona fa,s hogy ott a vastag ágak,amolyan melléktörzsek közepére beállva benyúlva nagy energiák érezhetők.Ellazultam,az elme lecsendesedett,jó volt.

Másnapra újra pörögtem,féltem.Bementem a városba.Posta-rendezés.Bérletet küldtem el,a júniusit be a suliba,számlákat adtam fel,majd..felmentem egy netkávézóba,süti,kis innivaló,de ott is a gép.Zavaros lett volna tök egyedül leülni egy sütivel.Az ember hova menekül,a géphez vagy egy könyvhöz.

Jelenleg Marlo Morgan Vidd hírét az Örökkévalónak a soros; A Vidd hírét az Igazaknak az annyira....imádtam.Jöhet Ausztrália,törzsi népek,ősi kultúrák-nyugati világ,kereszténység stb,ellentétek 2. fejezet.

Visszatérve,az emberek barátokkal,családdal mennek ilyenkor jobbra-balra,én teljesen egyedül vagyok.

Öcsémmel semmi kapcsolatom.Szólok hozzá,semmi.Iszonyatosan nagyok a családban a kommunikációs blokkok szerintem. Anya,apa mindenki szanaszét.A maga útján.Összetartást nem érzek,egyáltalán.

Tegnap este,10 fele anyával volt egy érdekes kis telefonbeszélgetés:
Aludtál?-Nem. A hangod...Allergia?Nátha? -Nem. De ugye nem vagy beteg? - Nem.
Mondom én,hogy ezer rajtam a zárt kapu és a fal.
Itt-ott egyes közegekben kibomlik,egy ölelés stb és tudatosul,hogy nem kell félni...majd sokszor újraindul.
A sok egyedüllét,a magány teszi mindezt.

Egy ismerősömnek (reikis) van egy kis verse.Átalakítottam.Elgondolkoztam rajta.

Lennék
Lennék egy dalban szünetjel
tá-titi-tá szün
mellettem pihenj el. :))

Nem nagy vers,így könnyen....megragadó,s tudja az ember.

Elgondolkoztam.Egy dalhoz sok minden kell: szöveg,dallam,s mindez kottába írva,s maga a kotta is sok mindent tartalmaz.

Lennék...
Lennék egy dalban...
szünetjel...félhang?módosított hang? (leginkább leszállított,'bé-s' hang) Semmiképp se lennék egész hang!
Lennék a vonalköz,melyek közé néha odatéved egy-egy hang..vagy...egyszerűen .... ki vagyok én a kottában???
Egyszerűen csak a vonal,ami a végtelenbe tart.....közöm nincs a zenéhez.Se a világhoz.
Szétfeszít a végtelenbe tartó vonalak csendje..néha üvölteni tudnék...
Talán,egyszerűen csak egy hang lennék a semmiből..szél zúgása,tenger morajlása,egy hangjegy a csendben..
Megszorult,megakadt bennem,minden....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése