2013. június 29., szombat

Reikizések élményei

Ma megint,gyújtottam egy levendulás füstölőt,s reikiztem.Az 1órás önkezelést csináltam cd-ről. Próbálom,minél gyakrabban.
Sok-sokféle érzést hoz ez.Mindig más.Függ az adott állapotomtól is,sok mindentől.
A leggyakoribb,amikor az elején szédülés jön (fekszek,csukott szem!) majd elnyugszik az ember és a gyomortól a szíven át lefele az egész testemen egyféle belső hullámzás és remegés fut végig.Fut ám...A fejnél még az ember kavarog,majd lassan még ott fenn lecsillapszik,s jöhet a többi.



A múltkor kifejezetten szexuális szinten hatott erősen.(lehet azért már jó idő kimaradt reiki nélkül,s újra,intenzívre sikerült) Lenn a szex-csakránál olyanfajta belső remegés tört rám,hajjaj..erős intenzív légzés,szapora,mint amikor valakit szexuálisan izgatnak.Elsőre..majd amikor másodszorra kanyarodtam oda lefele,azt éreztem,hogy a női szervek táncban vannak egymással,mintha minden mozgott,hullámzott volna ott benn,remegtem majd végül abban az utolsó 5percben konkrétan nem tudtam sírni fogok,vagy orgazmusom lesz annyira erősen szinte megfeszültem. Persze fizikailag ez a reikitől lehetetlen,de annyira nagyon erős energia-adag ért el,hogy azt hittem....valami ki fog rajtam törni..egy óriási robbanás: vagy sírás vagy valami extatikus....soha életemben nem éltem még át orgazmust,igazából...de tv-ből innen-onnan jelenetekből csipegetve,pontosan ilyen légzésben erős,intenzív,belül remegős,hullámzós érzésnek gondolom,mint ahogy a reiki mutatta.
Utána viszont annál nagyobb lett a belső csend,béke és nyugalom,mind testnek és léleknek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése