2013. június 29., szombat

Kiskutya-élet manapság

Kurválkodik,de sokat ám! Lenn,fűben,meg itthon a finom kis bordó puhi szőnyegen. Észre se veszi őnagysága hercegnő,ha lefotózom. :))))


Közben .. már fenti kurválodós képen is...kozmetikus után voltunk..voltunk kozmetikusnál.Meleg volt,nagy bundija volt,olyan kis mocskosberci volt. Lenyírta,megfürdette,lett kis illatos Zsebike. :) <3 Egyetlen kis szerelmem.
Most nem hurcolásztuk le Almádiba (ahol kellett volna várni most min 1 hetet)  mert lett itt nálunk is egy pasi....no,ő új volt.Új kutyakozmetikus. Úgy ajánlották más kutyások.

Mondta,nyugodtan maradjunk.Bizalom stb,jó kezekben van a kutya,de megérti ha maradni akarunk,látni,mit csinál meg hogy bánik vele.
No,ez betette a kaput.(Almádiban tilos maradni; kutyó ott marad,mi meg egy órára mehetünk piacozni vagy le a Balatonra) Anyával ketten fogtuk néha,hol én-hol ő,kiskutya izgágáskodott...ott voltunk,s ez menekülési út volt számára haha.
Nehéz a kutyákkal a kozmetikusnak,ha a gazdi is ott van.Kiskutyák 1óra alatt lenyírhatók,fürdethetők úgy gondolom,mindenre elég,de ha gazdi ott van,kissé kitolódhat az idő.
Ott lettünk kiküldve,mikor már kezdett a kutyó türelmetlenné válni,hisztizni.(1+1/4 óránál tartottunk:) Nem harapott volna,de komoly hisztit levágott.No,ekkor mentünk ki.
Öntudatos,akaratos kis kutyó lett belőle.
Jó másfél órás harc volt,de lett belőle szép kis Zsebike. :))) és 3100 helyett 3200,+100 forint,nem sok,de a kis hisztis királylányomért kiérdemelte a kozmetikus bácsi. (igen,ez most bácsi volt,na jó,olyan 40es bácsi; de szépen megcsinálta)





Kis fehér szerelmem őnagysága popóbillegető hercegnő,aki teszi magát a pasiknak..akik persze ráhajtanak.
Igazi kiscsaj . :)))) Imádom,szeretem.

Ma kifeküdt az erkélyre napozni..és persze gazdi minden mozzanatát megörökíti..persze amikor nem pattog össze-vissza. :)))



A többi csak ezután jött.A java. Szeretem,imádom,nélküle a magány leteperne,no,de arról nem volt szó,hogy lenn a fűben minden büdös borzalomba belefetreng.Levittem,egy helyen fűben megállt.Valamit nagyon érzett a jószág. :)))) Fetrengett bele szanaszét.Nem tudtam mi az.Aztán odamentem.Lehet más kutya kakija,nem tudtam eldönteni..no de a tiszta kozmetikustól elhozott Zsebike egy bűzbomba lett.:-DD És barna itt-ott az oldala.
Na ennyit erről...ment a kádba,az oldalára egy adag babasampon,jól megmos,megtöröl,én fürdettem...öcsém hozta a hajszárítót.No,hát,kb kitisztult a kis bűzbombám.

De hát,köszöni mindenkinek jól van! :-DDD
Sőt...szerető gazdi,kényeztetés,párizsi,virsli meg persze pár kis száraz kaja ha már nagyon éhes...játék,nadrágtépés,labdázás,kozmetikus...aztán belefetreng a cuccba s bűzbomba lesz.
Hát,köszöni,Jól van! :))))))))
Édesem,meghalnék ha baja lenne.A lábára nagyon-nagyon vigyázok.Sétánál is. Extra figyelmet igényel a műtött lába miatt!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése