2013. június 23., vasárnap

Levendulaföldön Tihanyban

Hát...ma már elindultam.A bezárkózás csak lehúz a spirálban.

Szombaton tegnap nagyon bezárkóztam.Egész nap itthon voltam.Semerre.Egyedül.Magány. Nap végére annyira megdöglöttem a melegtől,besokalltam a falakból és a gátlásaimból,(ami miatt nem mentem strandra),lementem végül futni..futottam egy kört,figyeltem a Szuper Hold vagy mifene,előfutárát,majdnem teli volt,az hívogatott,az érzéseim kavartak.Nem voltam jól. Figyeltem,a felhők hogyan úsznak el előle.
A majdnem sírásosból a futás okozta szerotonin-növelésig jutottam,végül nevettem.
 A tanum a Hold volt.



A nagyon bezárkózásból,ma Ildivel elindultunk...lenn Tihanyban,levendula-fesztivál,nagy levendulaföldek.Szedni is lehetett egy lekerített részen.Sokan-sokan lenn..
Tihany nagyon felkapta a levendulát.Minden mi levendula..az a méz.Hmmmm.Szappan,szörp,ruha-illatosító.
Különleges dolgok,gyógynövényekből...isteni.Minden baromi drága.

Szedtünk jó köteg levendulákat,meg aztán egy kicsi...kicsi mézet vettem.
Levendula-mézet.A legistenibb és legkülönlegesebb! :)

Pár kép,természetesen levendulás/Tihanyból:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése