2013. július 23., kedd

Reiki-táborban jártam (képes anyag)

Darabokra szedem szét.Egyben hosszú lenne.Írtam már róla email-ben is ide-oda,azokból dobok be nagyobb részeket..darabolom..amihez van kép,csatolom.

Jelenleg mi van?Szeretet van.Az van! Elengedés van!
A reikis tábor szuper volt.Jó kis önismereti hétvége,önmagam tapasztaltam egy közösségben,közösségi játékokban,séta,erdő,kinn messze a várostól..először,a bemutatkozó körnél mire rám került a sor,a csomó megnőtt a gyomromban majd lassan kilazult.Szeretet,szabadság és elfogadás.Önmagam figyelése,belső munka,ez ment.3 napig. Első este 1-2 pohár vörösbor,s elkezdtem nevetgélni.Kiültem,este 10-kor,néztem a Holdat,hagytam hogy a bor által megkólintott fejem tisztuljon.
Szombaton reiki; egész áldott nap.Ági feljebb léptette az Icát a III.A fokozatról,a tanári szintre,megtanította neki a Reiki I. avatást,majd kezdtük.Egyenként mentünk avatódni.A többi addig egy másik fa alatt reikizett.(mezítláb voltunk,nagy kert,földenergiák,kövek,mezítláb 3 napig) Dolgoztunk,párosan,volt kör-reiki-annyira jók ezek a kapcsolódások,amikor egy fekszik körötte két oldalt ülnek kezelik,valaki a fejénél,valaki a lábánál,aki a lábnál van,mögötte is ül valaki stb- így ültünk a fűben mezítláb s kezeltük egymást,órák teltek el csendben,szeretetben.Én is megtapasztaltam milyen amikor 5-en 6-an ülnek köröttem,ami azt jelenti 10-12 kéz van rajtam..Hihetetlen érzés.S ugyanúgy én is kezeltem.Épp valaki lefeküdt,hasra,hátra mindegy,gyűltünk oda köré reikizni.Ebben soha nem fáradsz el..feltölt és felemel.2 napig folyamatosan csináltuk. Akár adod,akár kapod,ad..Párban egy Braziliából származó lányt reikiztem,s ő engem..A Nati...őt már ismertem.Hihetetlen érdekes élmény egy fekete lánnyal megélni ezt.Ahogy kezeltem,beledőltem,pihenni a sűrű apró göndör fekete hajába,aminek még az illata is más mint a miénk;...
Totál Yin-Yang ahogy vele kinézek..a bőrszín miatt. Én őt ugyanígy elhelyezkedve kezeltem..de elkezdett fájni a dereka,felült..folytattuk úgy. :)
 
 Az email.ből folyt.köv.

Közben mentek az avatások.Úgy terveztem,jó lenne estefele menni,mert este érdekes élmény lehet.
Az Ica annyit mondott,vacsora után még 3 embert vár.(neki is hosszú,energiával,minden,végig gyakorolta,mindenkin) Esteledett,lecsendesedtünk,még mehetett 3 ember.Mentem.Elmondhatatlan élmény.Kinn természetben,madárcsicsergős közeg,a láb mezítláb a földön,az energia fentről fut át..fejtetőn indul..és...tudod,mindig más.Utána,az érzés,a hatás.
Ez most..tán mert nem Ági csinálta,hanem egy új "tanítvány",s minden embernek más az energiája..utána a következő történt: úgy indultam visszafele a ház fele mint aki részeg..jobbra dől,balra dől,a Zoli ott állt kinn a felesége Ágival,kérdem: ilyenkor mi van???:)
Annyit mondtam csak a kis társaságnak,hogy be vagyok szívva,s dőlt belőlem a röhögés megállíthatatlanul fél órán át,utána egy erős testi remegés fogott el majd leborultam a térdemre,s majdnem sírtam.
Hoztak nekem kis vörösbort,csokit,ezt-azt,s ők is nevetgéltek rajtam..kérdeztem Ágit,mikor múlik el mert már nem bírom.Hát asszondja,bírjad,majd elmúlik. :)) Biztonságos közeg volt. Mindenki reikis,sokunk már sok-sok éve.Tudjuk,mik zajlanak ilyenkor és hogyan.
Egy kívülálló tényleg azt mondaná,nagyon be voltam szívva.Egy reiki avatás tán hozhat így,egy másféle tudatállapotot,pár hosszabb percre.Aztán visszaáll minden,kitisztul az ember,a szívverése is visszaáll,a remegés is csillapszik.
 
Utána egy fának dőlve ültem,s néztem magam elé,este.Teljes elfogadás volt.S mivel vasárnap este volt telihold,vagy hogyan,a Hold is kezdett gömbölyödni.
 
Vega kaják,finik...és egy jó kis társaság...és sok-sok reiki.Mindig kis meditációkkal indítottuk a napot majd reikiztünk.Vasárnap,az Icának megmutatta Ági a II.es avatás folyamatát..elkezdte csinálni a Reiki II.es turnust.Reiki I. újra mindenkinek,voltak a Reiki II.esek,újra,meg a III.A-sok újra (ezek fokozatok,szintek)..a Reiki I.,II. együtt az már tényleg nagy energia,fájhat utána a fejed meg hasonlók,víz kell,sok-sok víz ivás.
Vasárnap 5-kor értem haza.Mentem a dobos társaságba rezegni tovább..végigölelgettem mindenkit.Hazafele úton jött egy ismerős masszőr csaj szembe,belesétáltam az ölelésbe. :))
 
Nyíltam,elneveztek "bátor lánynak". Tapasztaltam önmagam.S volt,egy valaki,egy Zsuzsa nevű csaj,fiatalos (elvileg nyugdíjas amúgy,meg nem mondanád róla) ,ezer éve reikis,hasonlóképp csendes,visszafogott és tele szeretettel,mint én.Beszélgettünk,ott feküdt mellettem,lassan tettem a kezem rá,reikiztem,ő mesélt.Fűben,pléden.Vele,vele már az elején rezgett köztünk valami,az őrangyalos játékban ő húzott,ő lett az őrangyalom,s azt mondta,tudta,érezte,hogy engem fog húzni. Vele aztán a végén egy olyan ölelés volt,a végére megérett,beleremegett köröttünk a levegő.Egy másik ölelésben,a másik,akit megöleltem,ott sírt. :) Sok minden felbomlott,alakult,változott,bennünk és köröttünk.
 
És a végére hagytam a legszebbet és a legtökéletesebbet! :)
 
Tökéletes formációban kapcsolódtunk össze.
Ági nézett minket: olyan jó nézni Titeket,hogy így reikiztek,s így szeretitek,mert én is úgy szeretem :) ...majd,lett egy ember-csere,s Ági feküdt be középre.Mi pedig köré gyűltünk.Ki mellette,ki a fejénél,ki a lábánál,s még a záró emberek mögé is beültek mások,s így reikiztük egymást.Percekig.Hosszan.Ebben igazából az idő megszűnik.
Hihetetlen mekkora egység volt köztünk.
A tökéletesség megtestesítője.S nem csak külső formára,hanem érzésre,megélni is fantasztikus egy ilyen kör-reikit.
Nagy térben,kinn fák alatt természetben,bárhogyan kialakulhat reikisekből egy ilyen formáció.
 
Ági befeküdt,kétoldalról kezelték a gerincét ujjakkal,valaki a fejénél,én a lábától indítottam,mögöttem is ültek,s így,egymás mögött,egymáson a kezek,reikiztünk. 3 nap,töményen..s már ott a végén én magam is befeküdtem majd tettem a kezem az Andi lábára,ő a fejemet meg a karomat simogatta..az egész,ilyen tökjó volt,bizalommal telt kapcsolódás volt.A reikihez csak a kezünk kell,s így spontán..utána hazaértem,spontán mozdult a kezem mindenki felé.
 
 
Majd a végéről...a zárókör,még rajtam a lila fonal,amivel kialakult egy szeretet-hálózat..hogy mindenki mindenkivel..össze vagyunk kapcsolódva,s ez hihetetlen erőt ad,s ad egy olyan érzést,hogy sose vagy egyedül.
 
 További képek:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése