2012. március 28., szerda

Tavaszi napsüti,új irányok>3. Grafó Gyorselemzés

Még nincs vége,gyerekek!:-))
Tegnap az egyetemen volt Diplomántúli Tanácsadó Nap.Elmentem.Karrier témában való grafológiai gyorselemzésre.Nos,mindig megyek,azért is mert tanultam régen,s érdekel...kíváncsi voltam,ki mit mond,hallok e újat.
Győrből jöttek grafológusok.Odacsüccsentem egy önismeretishez aki csinál karriert is hiszen ezek összefüggnek,a szokásos körök megvoltak..a hozzájárulás,az adatok felvétele,jobbkezesség,befolyásoló tényezők,szemüveg erősség stb..s elkezdtünk dumálni.
Mindig megerősödök abban hogy ez..ez egy működő dolog,mármint a grafó.Sok-sok-sok igaz dolgot hallottam,megerősített,ezt mondhatom.Zártság,kötődések,ezt már az én alap kis rutintalan rálátásommal is látom az írásomból...
Önismeret után áttértünk a karrierre.Azt mondta a zártság miatt lehet nem feltétlenül gyp-t kéne tanulnom..vagy hogy a tanítás..fene tudja...lehet pl az újságírás új távlatokat nyitna,új kihívásokat adna.S az itthoni meló lenne..mert hogy jól tudok önállóan dolgozni....no,hát itt-ott belekötöttem azért,de sok-sok-sok ütős dolgot elmondott rólam és az írástémában biztatott..ekkor mondtam,hogy...őszinte leszek,kicsit hasonlítom a helyzetet,az őszi októberi hasonló gyorselemzésre,ahol azt kaptam maradjak a tanári pályán (de hozzáteszem a grafológus is egy fiatalabb illető volt,a bizalom 100% volt persze,hiszen akkor küldtek el az állásomból,de mégiscsak szerintem kevésbé volt rutinos)...fene hinné hogy egy A4es oldalnyi levélből mennyi mindent lát egy hozzáértő...s tök jó volt,hogy tudtam hogy margóimból látja a múlt-jövő dolgokat,a jövővel kapcsolatos bizonytalanságaim.

Mivel nem volt utánam senki,a 20 perc után + 10 percet ..ha írhatom így 'szakmáztunk'..mesélt a grafóról,hogy ő hogyan kezdte el...először pszichológiát akart tanulni,az élet a grafó fele sodorta,s azóta is műveli..jó ez is,ad egyfajta önbizalmat ha a delikvens jól jelez vissza.Mesélt a tizenx oldalas hosszú elemzésekről,s az ilyen 20perces gyorselemzés előnyeiről..igazából,az a jó,hogy oda-vissza a kapcsolat,jelezheti az ember,ha valami betalált,esetleg vitatkozhat is.....:-)))..szóval jó volt,pozitív élmény volt ez is!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése