2012. március 28., szerda

Tavaszi napsüti,új irányok>:1.Transzlégzés

Hahó Kedves Mindenki!!

Réges rég írtam utoljára..most visszatértem.Sok-sok jó,pozitív dolog történt velem a napokban.
Ahogy tavaszodik,húsvétosodik,én is picit nyitottabb,optimistább vagyok,s felveszem a megoldáskereső-pozíciót.A téli depressziónak pedig pápát intek.:-) Próbálok jó dolgokat tenni,nyitni,tanulni,fejlődni.

Az elmúlt egy hét sok-sok jó élményt adott.Sorban sorban mesélem mik is történtek.

1. TRANSZLÉGZÉS
Múlt pénteken volt a Jeruzsálem Hegyi Baráti Kör házában.No,ez engem már régen érdekelt.Teljesen rá voltam kattanva hetek óta hogy el kéne menni kipróbálni.3óra 2000 ft.A Huszti Sanyi tartotta.Tart Debrecenben Pesten is,s végre valamit lehoznak egy vidéki kisvárosba is.Nohát,oké,péntek este nagy nagy várakozással,talán az újra való nyitottsággal elmentem hazulról.6tól volt.6tól úgy 1 óra komolyabb elméleti bevezetés volt.Elmondta a Sanyi hogy mi ez..mire jó,pl önismeret témában,mély érzések,emlékek feltárásában jó.Elmondta,hogy lehet elsőre csak testi érzet van..energiaszinten.Bizsergés az ujjakban pl,zsibbadás,s az emlékek később jönnek..s kiderült az is előbb elméletben hogy zajlik ez.
Földön fekszünk,ez fontos.Hanyatt.A légzés nagyon gyors kicsi hasi légzés..szóval nem a mélyen be-lassan ki,amolyan relaxációs forma.A kicsi gyors légzések viszik az embert "transzba".Mindez zenére történik.A zene hangos,ritmusos,s eléggé extrán "spirituális"....olyan...izé,ne indiai zenét képzeljetek,ne is mantrát,hanem valamiféle fura,gyors,ritmikus,hangos zenét,amire gyors hasi pici légzéseket kell csinálni...fekve!!!(elárulom,ez állati fárasztó,s másfél óra az egésznek az ideje,a gyakorlati ideje!!!) No,de ami az egészet egy "őrült epilepsziás rángatózásként" mutatja be a kívülállónak,az az,hogy zene,légzés,s adni kell ki ami bennünk van...röhögj,sírj,tombolj,üsd a ritmust,szálljon el az ego...ne irányítson,hagyd magad,hagyd el a gátlásait,lépd át a belső határaid.

Nos,hogy ez nálam milyen hatást ért el???Nagyjából semmit!!De mégis..apró dolgokra rájöttem.Az elején voltak páros "bizalom-gyakorlatok",állj háttal a párodnak,dőlj hátra,elkap...engedd a feszültséget,figyeld a félelmet.Nem ment,ergo állatira nem bízok az emberekben.Ezt eddig is tudtam!
Aztán elkezdtünk.A "transz"állapotot az első fél órában elértem,ki is tört a röhögőgörcs...elengedtem magam,tomboltam..fekve :DD..közben a gyors hasi légzés..telt az idő,elkezdtem érezni,hogy fázok,jaaa,és pisilnem kell,de sötét van..nem mehetek ki most mert benne vagyunk egy folyamatban,hát ezek a külső ingerek elvontak..aztán jött egy érzés: "nem vagy itt biztonságban",aztán egyik zene által egy cigányasszony képe és a jóslás..netalántán előző életbeli dolog.De kb ennyi!!!!
Végén mikor megosztottuk az élményeket,én...őszinte voltam: Figyelj,Sanyi,kíváncsi voltam,kipróbáltam,nem jött be.A lassú légzés a meditáció,a relaxációt érzem magaménak.2. ez a fajta gyors mély hasi légzés,főleg földön,ja és másfél órán át,ez kegyetlen fárasztó...kipurcan az ember.Utána másnap olyan izomlázam volt,hihetetlen.
(((mellesleg közben a lényeg az lenne,az ego ne szóljon bele a dolgokba,azért nem sikerült kizárnom...mikor elfáradtam ott dumált nekem :DDD: "Miért vagy te itt???Megőrültél????:D,Otthon nézhetnéd a Megasztárt!S Te itt vagy,próbálsz valamit,kipurcantod magad az ilyen tipusú légzéssel ,fázol,pisilned kell..s sok a bajod,s otthon nézhetnéd a nyugiban a Megasztárt ahelyett hogy ilyen őrültségekbe fogsz.:DDD De Te akartad Drágám,odavoltál érte,hát csináld végig." (Ego) )))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése