2012. március 28., szerda

Tavaszi napsüti,új irányok>4.AK Klub

Ez már...már több hete volt.Ez volt talán mindennek a kezdete.Volt egy időszak,pár hét,amikor azt éreztem,félek emberek közé menni...féltem,nem éreztem jól magam emberek között.
S ugye,ilyenkor kell az érzésekkel szembemenni.Pápá,ego,ne dumálj..megyek!!!Akkoris!!!
Elmentem az Agykontroll Klubba..bár nehezen lazultam le.Nem nagyon voltam akkoriban még jól.

De elmentem.Emberek közé.Ez volt talán a kezdő lépésem!!!
Jól éreztem köztük magam,de nem tudtam igazán ellazulni.Szorongtam,de elfogadtam ezt is.Még az Agykontroll gyakorlás közben se tudtam ellazulni.
A laboromat szinte elvesztettem magamban,s vissza kellett volna magam repíteni oda.
(aki agykontrollos tudja mi az a labor!)....szóval...nem volt igazán könnyű dolgom...
Lassan kezdtem felengedni...először mondták is,hogy úgy léptem be mint egy kis nyuszi :-))

De..azóta mint láttátok annyi minden történt,hogy a nyuszi-időknek most egy kicsit vége!!!:o)))
Max majd húsvétkor jön a nyuszi!!!:o))..itt is áll egy az asztalomon!!:-))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése