2012. július 8., vasárnap

A gomb mint szimbólum az életemben

Hol volt,hol nem volt,egy szép nyári nap elindultam Pestre.Épp egy szakítás után jártam frissen.Majdnem 1éves kapcsolatnak lett vége.Nem volt egy teljes év,eddigi leghosszabb kapcsolatom. A csoportot ahova mentem Női Élmény Csoportnak hívták..dolgozgattunk a pasikkal,a szexszel kapcsolatos érzéseinken,bajainkon,zártságunkon,ellenállásunkon,gátlásainkon.Sokszor nehéz volt..nyilni,mert intimebb dolgokban is kellett..mégis a csoportlégkör segített.(bár mindenki idősebb volt nálam)
Sok fantasztikus élményem volt,egy pszichológus meg egy mentálhigiénés csaj vezette és szuper kis gyakorlatok voltak,festés a nőiségről,önkifejezés versírással,a végén pszichodramatikus módszerek szoborállítás stb,ami totál kiütött...s itthon jól kibőgtem magam (rájöttem,miről szól a pszichodráma,s mennyire mélyen képes megvilágítani gondokat,ott a végén mindenkinek kellett,az volt a kicsúcsosodása a napnak)....szóval,azt mondom jó volt,élményekkel gazdagodtam,segített picit,legalábbis reálisabban látni a gondjaim,s megérte az egész nap azt a 10.ezer forintot.Jó volt,mély,élményekben gazdag és sűrű.

No,ott tapasztaltam meg..mire is jó a gomb.Nem csak ingekre jó.
A gomb,egy nagyon jó szimbólum is.
Volt ott egy adag gomb,formában,színben,nagyságban különbözők,a komolytól,az egyszerűn át,a fura játékos gombokig.
No,most,adott egy fehér papír.Aki kicsit belekóstolt már a grafológiába tudjuk hogy fontos a tér,a papíron..a gombokkal is így ment.Van egy gomb: ez vagyok én,kis fehér-színes kis gomb...a lapon: itt,s hozzám képest köröttem a világ,s az emberek,mind egy-egy gomb.Fölöttem,alattam,mellettem...fölöttem messze nagy bordó gomb,az anyám...mellette de picit alatta apa...öcsém is valahol ott van,de messze tőlem...akkor felkerült pár barát,4 vagy 5 gombokban,messze tőlem...egy párkapcsolat gombja,de az is messze...s egy kislány gombja..egy kis zöld játékgomb....egy kislány,akire vigyáztam....
Vagyis,a gombok szimbólumok is lehetnek,a saját világunk leképezései.Ha van elég gomb,színben,formában,nagyságban van jó kis választék..akkor felépíthetjük a saját világunkat,a világban való létünket,helyünket kapcsolatainkat.

Az én kis gombom,aki én voltam a mai napig megvan,elhozhattuk...az vagyok én.Kicsi,fehér,színes..:-)
És..egy kapcsolódó kedvenc kép.Fogadjátok szeretettel:
Összefoglalva:
:)) Egy régi emlék,avagy Pesten történve..pár éve,a gombokban mint szimbólumokban megéltem önmagam..és a világgal való kapcsolatom.Azóta tudom,hogy a gombok,színekben,formájukban,alakjukban mi mindenre jók...:)..én itt vagyok,akkor te ott,a térben fölöttem,alattam,mellettem,közel vagy épp távol..ő egy nagy kemény bordó gomb,ő pedig egy kis vidám színes játékos..ő fölöttem van,ő mellettem,közel,ő messze távol..vele kemény a kapcsolatom,vele jó,vele pedig semleges..s vagyok én: egy pici fehér-színes gomb...egy gomb,ami a mai napig megvan. ♥
TALÁLD MEG A SZÍV-GOMBTALÁLKOZÓBAN A SAJÁT GOMBOD..AZT,AMI TE VAGY! NE GONDOLKOZZ SOKAT ;) ! :))))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése