2012. július 8., vasárnap

Zsebike kiskutya,műtét utáni változása képekben

Zsebike kiskutya itt még lógó nyelvvel,pajkos tekintettel..viszont még varratszedés előtt...koszosan,mocskosan,hosszú szőrrel,csomósan...igazából azalatt a hülye tölcsér alatt nehéz is hozzáférni a kutyához.Gondolhatjátok,mennyire élvezte azt a búrát két hétig 40 fokban.
No,de a türelem rózsát terem.
A búra lekerült,a varratok kikerültek,a seb elkezdett gyógyulni,Zsebike kiskutya kezdett egyre ügyesebben lábra állni,pattogni..azóta megy mint akit ágyúból lőttek ki. :-)) élvezi a szabad,fájdalommentes életet..csak még erősödnie kell.Ez még 1-2 hónap.

Nos,végre a varratszedés után eltelt 2 hét,végre el tudtunk menni szépítőnénihez...kutyakozmetikushoz.
A sok csomótól megszabadította...jó sokat dolgozhatott rajta.Úgyhogy nagylelkűen 3100 helyett adtunk 3500at...mert most..megérdemelte ami meló Zsebikével volt.A műtét után eléggé hadviselt volt a Drágám...hát,kozmetikusnéni nekiesett:
Az eredmény a következő...én elsőre sokkolódtam mikor megláttam kiskutyát.

Nos?Szépséges királykisasszony lett,nem igaz? :-)))) Jobb is neki így.
A képek,otthon készültek anyáéknál,a másik lakásban..

Mostanában nagyon magányos vagyok,egyedül,nekem már csak Lélekmanó van a belső énem,és Zsebike kiskutya...aki tanít szeretni..tanít,tanít,s nem hagy kiüresedni..nélküle egyenes lenne az utam az érzelmi üresség felé.Ő az én kis babám...a mindenem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése