2012. július 12., csütörtök

Nagyonsírós-futós nap,testi-lelki-érzelmi élet

Hétfőn végre..kijött minden belőlem.Hosszú hetek óta nem éreztem jól magam...sodor az élet,nem találom a helyem se a világban,az emberek között még kevésbé..nem érzek semmit,szinte kiüresedtem...rosszat se érzek,se jót is csak elég ritkán...sok az egyedüllét,a magány,hiányzik a szeretet..hiányoznak az emberi kapcsolatok,hiányzik egy érintés,egy ölelés,egy beszélgetés.Tömegben bajaim vannak...menekülök haza,pörög a világ velem bárhova nézek,biztonsághiány van,elfogadást,szeretetet keresek és megválogatom,hova megyek..oda megyek,ahol nem kell félnem.

Kezdődött hétfőn...mikor ahogy írtam is a gondjaimról,végül egy zenére megnyíltam,végre,sikerült...megnyíltak a könnycsatornák és 5perc múlva csak zokogtam és zokogtam és zokogtam...a szótáramban az a szó most benne van hogy zártság,az is hogy csalódás,a barátság s a bizalom szavak viszont kivesztek..nem bízok,nem adok a külvilágra..s rettenetesen félek...s inkább már magam választom a magányt de nagyon-nagyon szenvedek.
A következő volt a zene: Halász Judit: Semmi se tökéletes...Ha nincsen barátod,elvisz a szél

Kétszer hallgattam meg és végigzokogtam..aztán...aztán...beleléptem az email címembe,már automatikusan..mert valljuk be,függője vagyok,leggyakrabban feleslegesen (nem tudom mit várok,felesleges)..várt az Ilditől egy képeslap.Visszahozta picit belém,hogy talán még egy-egy emberben hihetek,bízhatok,néha visszahozza egy-egy ember az elvesztett hitemet..Küldött egy édes kis képeslapot,amin egy kisbaba feküdt egy nagy kutyuson,s a következő zene szólt : Charlie,Az légy aki vagy.
Mit tesz érzékeny kis lelkem...tovább zokog,de keservesen..légy,aki vagy,ne félj stb....annyi...de annyi szenvedés és kínlódás van a mostani időszakban.

Nos,hát,minekutána jól kisírtam magam...végre,örültem mert hosszú napok,hetek óta nem voltam jól,de képtelen voltam sírni...már annyira zártam,elzártam magam is s az érzéseim is,hogy megragadtak a könnyek...végre...végre kiadtam az érzéseim...senki nem volt tanu,egyedül,még Zsebike kiskutya is aludt....
majd utána este,jó későn 10 kor lementem futni....futni,zenére,csöpögött a víz rólam...minden fájdalmam kiizzadtam...A sírás lelkileg-a futás testileg tisztított,mindenhol folyt ki belőlem az érzés..sírásban-izzadásban,mindenben,kifolyt belőlem a magány,az egyedüllét,az egységhiány,a szeretethiány..a félelem,minden...majd,egy jó zuhany s hajmosás után olyan mélyen s jól aludtam nyugodtan egész éjjel,mint azelőtt mostanában soha.

Úgy érzem,bár..a sírás nem jó...néha szükséges,kellenek a könnyek,kell,hogy az ember kiadhassa a fájdalmat,kiadhassa ami napok óta nyomja,kínozza...sokáig lehet csinálni azt,hogy magunkban tartunk mindent,nem beszélünk,nem beszélgetünk..hiszen ténylegesen nincs kivel beszélgetnem,se ilyesmikről,se másról...s jó ideig gyűlt minden , mire sikerült kidobnom a taccsot.Szóval,jól esett.
Kívánom mindenkinek,hogy tudjatok sírni..mert a sírás sokszor felold,megmutatja,hogy még érzünk,nem haldoklunk..bár,úgy érezzük,a lélek haldoklik mert tényleg gyakran érzem így,de ...de mégse,mert ha tudsz sírni,vagy..ha egy kisbaba megmozdít érzéseket,vagy a kutyánk,akkor,akkor még élünk...és érzünk,intenzíven...szeretünk és szenvedünk.

Tegnap meg elmentem reikire,s az is segített...biztonságot éreztem,olyan érzelmi biztonságot,amit az utóbbi hetekben nem,nagy célom nem is volt most ezzel,csak lazítást s biztonságot kerestem...azért oda mentem mert ott nem kell félni,szeretet van s elfogadás..és bár,nagyon egyedül voltam mégis aranyos,elfogadó,szeretetteljes emberek között.
Volt egy fekete nő is köztünk,a pici pár hónapos babájával...tökéletesen beszélt magyarul..a kisbaba félbarna..biztos az apuka magyar...olyan picike kezeket és lábakat még soha nem láttam...mozdult a szeretet...s így ott a reiki-sekkel még sokkal nagyobb egységet éreztem,hiszen...hiszen csak a szeretet számít s az összetartás,nemtől,vallástól,származástól függetlenül.Nem számít,kik vagyunk,s honnan jöttünk..
A VILÁG A SZERETETBEN EGYESÜL.A SZERETETBEN TEREMTŐDIK MEG AZ  EGYSÉG.ISTENKÉM,DE JÓ EZT LEÍRNI!!!!!:::::-))))) Szóval,sírás,futás,reiki,s már..már jobban vagyok.



Viszont még mindig kérdés::: AZ ÉN HELYEM HOL VAN EBBEN A VILÁGBAN???HOL VAGYOK,HOL LESZEK ÉN AZ EMBEREK KÖZÖTT???MEGTALÁLOM EGY NAP A HELYEM?AKÁR BÁRMIFÉLE KÖZÖSSÉGBEN...VAGY MAGÁNYRA KÁRHOZTATVA KIKÖLTÖZÖK AZ ERDŐBE????Benne van ez a lehetőségek sorában.Na jó,csak vicc..de már lassan úgy érzem magam,egy erdőben se lenne sokkal másabb élni,mint ahogy most vagyok...

ELSODOR A SZÉL.DE NAGYON KAPASZKODOK...VANNAK ÉGIEK,VAN ISTEN,VAN ÖSSZETARTÁS,EGYSÉG...és VAN A HILLSONG IS.BIZONYTALAN IDŐKBEN EFELÉ IS HÚZOK.AZ ISTENKERESÉS,A TEMPLOMOK,A HITGYÜLIS ZENÉK FELE.KELLENEK AZ EMBERNEK NÉHA A KAPASZKODÓK,A HIT....enélkül LŐTTEK!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése