2013. augusztus 19., hétfő

Dobkör Öskün,külső helyszín

:-)))

Hát,ez szuper este volt.Amolyan nyár záró. Elmentünk,itt nem messze Várpalota fele egy kis faluba.
A veszprémi dobkörre is jár egy ösküi dobos ismerős,ő mondta,lesz ott is,menjünk.
2-en de mentünk.Nem bántuk meg.Állati szuper volt.
Nagyon eredeti.
A kertben volt felállítva egy jurta,jó nagy,befértünk.Voltunk vagy 30-as létszámban,volt 12 dob.
Iszonyatosan különleges volt az egész.Nagyon befogadó társaság.

Ő itt Keve. Nagy fehér puli. Rendszeresen bepofátlankodott közénk,néha kiraktuk,mert zavart...de hát élvezte a kényeztetést.:-) Barátságos jószág. Voltunk sokan. A legfiatalabbaktól 4-5-9 évesek egészen a 40-50 évesekig.Mind-mind olyanok,akik ilyen közegben jól érezzük magunkat.
A képen a háttérben az a barna hajú lányka..a végén beszélgettünk..volt egy megosztó kör...és mindent elmondott,amit én is érzek.
Hogy jó valahova tartozni...és hogy itt normális emberek vannak...na itt jót nevetett mindenki..mert köztünk garantáltan senki nem normális ...meg mi az,hogy normális..és a kiközösítések,a kirekesztés,hogy esetleg az ember más vagy energiákban gondolkozik,s hülyének nézik...és a társadalom kirekeszti...tök máshogy mondom,mint ahogy ő mondta,de  a lényege ez...azt mondta,hogy szar egyedül...és hogy itt jó...stb stb...a végén mondta nekem,hogy más szerinte senki nem tudja úgy,mint ő,milyen kirekesztettnek lenni...erre én,hogy talán,én lehet hogy tudom...

Másvalakitől az hangzott el,hogy jó hogy egyre többen vagyunk...ilyen gondolkodással..és hogy ez a jó,hogy "az én dilim kompatibilis a te diliddel" :-D Ez ilyen....

További képek!

Volt vagy 12 dob.A veszprémi dobkörből az ismerős,aki ott lakik (ott mellettem barna ruhában) elhozta asszem az a fia dobja...s azon mindig én játszok.Hihetetlen mennyire felold,feszültté tesz tán majd ellazít.Totál beleszeret az ember! Már korábban mondták,már Veszprémben,na tessék,vegyél egy dobot.Egy ideig csak a csörgőzést vállaltam be...aztán a múltkori hazai,veszprémi menetben,a végén,a záródalhoz bevonzott a dob,ott állt gazda nélkül;hát nem hagyom parlagon. Elvettem,s azóta teljesen bátran nyúlok hozzá.

És egy zene,attól,aki ezt a dobkört vezette,meg néha vezeti Öskün! Zenét nem találok...akkor tán a végére...majd valahogy....

Itt látszik,mekkora volt a tér.

Próbálok benyomni valami zenét:

de,úgy néz ki...max egy honlap,ha bárkit érdekel,s hasonló érdeklődéssel lenne...és a dilije kompatibilis a mi dilinkkel :-)))) bocs,de ez annyira megtetszett,amikor hallottam...

http://regosjoco.hu/bemutatkozas

Aztán persze,jött az,mikor jövünk haza.Volt egy busz 3/4 9-kor,áh nem...dobtól elszakadni nagyon nehéz..maradtunk,este....végig..Azt mondták,jön busz 10-kor.Kimentünk.Jött is,fél11-kor. Falu,kinn főút melletti buszmegálló. Meg lehetett fagyni ott kinn. (érdekes,már itthon,benn a városban észrevehetően melegebb volt)
Az ösküi ismerős akkor befogadott minket.Mondta,ha nem jön busz,nyugodtan csörögjünk. Ittunk egy teát,beszélgettünk,játszottam a kutyával,egy édes kis spániel,jókat kurválkodott ott nekem,detto mint ahogy az enyém szokta :-D ,na basszus,elment az éjszakai fél11-es busz is.Végül fél 12-kor indultunk el hazafele egy busszal.Ez a kis falu,tőlünk olyan 20-25 perc busszal.

Szép volt,jó volt,de a szervezet most kimerült...utána mentem a családállításra..utána jött a hasmenés...most kell egy kis pihenés..regenerálódás a szervezetemnek az iskolakezdés előtt.
Jöttem-mentem-éltem. Kezdődik az év lassan és a dili folytatódik,az iskolai dili!!!!

És a végére végül...talán...egy zene:

.és igeeen,ő a Jocó,meg talán a kis szöszkeség ki lehet...talán a lánya...nem tudom...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése