2013. augusztus 19., hétfő

Egy hasmenéssel végződő családállítás története

Elmesélem,hogy s mint tört rám és támadott meg a hasmenés.De úgy,hogy most,ma kezdek úgy jobban lenni.

Minden egy szép nap kezdődött,konkrétan szombaton,amikor is,az én kis drága lelkem elvágyott családállításra.Én most rendben vagyok,de segítőnek mindig elkel az ember csoportban...
Lettünk úgy 6-an,kis csoport,hihetetlen energiákkal.Jó így részesének lenni,ezért is mentem.

Itt,az elején,11-kor még nem tudtam előre,hogy egy wc-re szaladgálós éjszaka vár rám.

Még most is kekszen élek,de kéne már valami normális kaja is,óvatosan.

No,mesélem,mi történt.

Volt egy csaj,aki állított.Kiült,s ő kivételesen csendben mondta ez a problémáját.A bátrabb az tán hangosabb,annyira,hogy a csoport is hallja.Hát itt,halkan ment.Hát,így pedig nem tudtam mi fog belőle kisülni.Minden csoporttag játszott. Végére maradtam én,így..én képviseltem őt,a csajt,az anyát.
Annyit még időben kicsipegettem a történetből,hogy van 3 gyerek és egy férj.Csak épp azt nem értettem,hogy a 3. gyerekkel mi a helyzet.Ő halott.Abortusz történt,s ennek a feldolgozása,a halott magzat elengedésében voltak nehézségek.
Erre én személy szerint már benn az állítás energiaterében döbbentem rá,mikor a halott magzatot játszó srác lefeküdt....én bemozdultam,s mögé álltam.Ő azt mondta,azt szeretné ha nem a háta mögött,hanem előtte lennék,megfognám a kezét stb.Így lassan mozdulatról-mozdulatra döbbentem rá,mi történik.
Innen indult egy erős energetikai érzelmi hullám.A srác,aki a halott magzatot játszotta,ő se bírta sokáig..ki akart menni,de azt tanácsolták ne...nagyon szenvedett....de a szerepben ott benne vagy,nem tudsz kilépni.
Én,anyaként leborultam a földre a sarkamra ültem,fejem a lábaimnál,rám tört a remegés,32 fokban hideg rázott és a tenyerem tiszta víz volt.
Mellettem (mert én ott a földön,bennem se erő,se semmi,kérdezték,fel tudok e egyenesedni,de képtelen voltam visszanyílni) szóval mellettem beszélgették a történetet.Orvosok,kórház,abortusz,halál....olyan volt,bár ott voltak mellettem de mintha egy távoli magnóban hallgattam volna a történetet s egyre jobban remegtem,hideg rázott és izzadtam.
Lassan fel kellett próbálnom egyenesedni..megtörtént lassan...de messze nem voltam jól...a srác megjelent előttem aki a halott magzat szerepében volt,és öleltük egymást.Görcsösen.Én nagyon remegtem,izzadtam,borzongtam,végig.
Majd váratlan fordulat történt: hirtelen nem ellöktem magamtól,csak kibontakoztam az ölelésből és szédülve ott hagytam az állítás terét.Nem bírtam tovább.Kimentem,leültem,s még percekig remegtem.Belül.
Utólag kiderült kívülről ez nem látszott.
Megvártam,míg lenyugszok..legalább kicsit..tudtam,ha visszamegyek folytatni kell,hisz a szerepet még nem adtam vissza,fel kell ezt oldani.
Nagyon lassan visszamentem..ittam,leültem egy székre,szólni képtelen voltam,és újra rám tört a remegés.
Nagyon nehezen nyertem vissza az erőm.
Ott ültem,remegtem...majd nagy nehezen megtörtént..a szemkontaktus a sráccal (halott magzat) majd utána beszállt a képbe a csaj is,az eredeti aki az állítást kérte....és a végén ahogy ez az abortuszban megölt magzat lelkileg is elengedődött,bennem,s így benne is,megöleltük egymást........ezek nagyon mély ölelések,s hosszan tartanak ilyenkor,odajött a srác is,átölelt minket kettőnket és kioldódott.

Ez volt eddig,a legeslegnehezebb amit ebben átéltem.Mutatja,hogy segítőként is miket élhetünk meg.
Ha valaki halott van,ezek az elengedéses történetek nagyon nehezek.
Ennyi. Visszaadtuk a szerepet. Így lement rólunk..de hát..ez annyira erősen beütött nekem,írom mi történt még utána.

Utána...ja igen,rögtön haza akartam jönni. :-)))) Azt tanácsolták,ne,ilyen után ne mert nagyon bennem maradna.Hát nem jöttem...kicsit beültem egy hangtál-piramisba,s le lettem nyugtatva. :))
Kicsit legalábbis.Nem kellett sok. Egy negyed óra hangtálazás és kicsit jobban lettem.Azért szükség volt rá...

Háh,itt jön csak a java,mi lett ezután....este még semmi bajom nem volt.Egy reikis,festő ismerőssel ültünk kinn a fűben egy tök szép csendes nyugis helyen,feküdtünk,nézegettük a felhőket,a madarakat. (ez egy nagy pálya,futóknak,tornázni,van tenisz pálya is,sok szép fű és fák) Kis földelés. Ilyen energiák után jó kimenni a természetbe.És tényleg...semmi baj nem volt.
Aztán elmentem még mamához,ahol beettem a kelkáposztából.Nagyon éhes voltam.Hiba 1. De utána jött a többi...itthon még vettem füstölt sajtot.Hiba 2. Na gondolhatjátok.
Eljött az este. Nem tudtam aludni.
Valami nem stimmelt.Nem tudtam,a kerekedő Hold e az oka,meg folyamatosan az abortuszról gondolkodtam..meg arról,vajon hogyan tudtam ezt én így érezni,amikor nemhogy szülésnek,de pasiknak és párkapcsolatnak se vagyok még messze a közelében se. (pedig igazán jó lenne már)
Szóval..annyira éreztem a csaj akkori,régi rezgéseit,az érzésvilágot....a családállítás erről szól,tedd ahogy a szereped kívánja.Sokan kérdezik,érez e az ember bármit is....ha bekerülsz a térbe,garantáltan megérzed.Egyszerűen zajlik a történet.
Azon gondolkoztam el,de ez még éjjel,miért is nem fogadja el egy anya a férj és a másik két gyerek segítségét.Ők ott vannak,segíthetnének,de Te nem hagyod.Persze,ezt egy nő teljesen egyedül éli át,neki kell elengednie a magzatot és kettejükre tartozik,de itt már volt család.S azt éreztem,ott szerepben,hogy nincs számomra senki,a család mintha ott se lett volna - pedig a történetben,a szerepben ott voltak mögöttem-de magamba zuhantam..és csak az a kis lélek volt számomra.Próbáltam vele kapcsolatot teremteni,de nem ment.Érdekes ez. Éjjel is ezen gondolkoztam. Ilyen szerepeket nehéz lerakni. (és állítólag volt még itt a háttérben más fájdalom is)

Majd...írtam egy emailt annak aki tudja,miről beszélek,hm....majd jött az éjszaka.Már ekkor zűrös volt.Fél óránként jártam ki  a Wc-re.Próbáltam reikivel elaludni,az se ment...Wc,felugráltam,hígban jött ki belőlem minden.Így telt az éjszaka.Negyed óra nyugi,aztán Wc. Kimerültem.
Éreztem,nagyon szorít,görcsölt a hasam,a gyomrom.
Reggel,írtam egy sms-t,hogy így én sehova mert megbeszéltük elmegyünk bicajozni,az Icával.Visszahívott,hogy jobbulást.Ahogy beszélgettünk,egyszer csak rosszul lettem.Leraktam és ott helyben,szőnyegre mindenhova odahánytam.
Kijött belőlem a kelkáposzta,a sajt,minden.No,akkor megkönnyebbült a pocim.
Mire feltakarítottam a lakást basszus....
Épp előtte,mielőtt ez történt,akkor ment el apa. Reggel levitte a kutyát,visszahozta,épp telefonáltam,ő kiment az ajtón..én meg pont utána hánytam tele a lakást.Kurva jó volt basszus.

Nagy nehezen mindent elintéztem.Visszahívtam az Icát...azt beszélgettük,ő is ebben a világban él,amiben én is,energiák stb..mondta,hogy ráfogható,hogy gyomorrontás,de játszik a családállítás.
Minden ilyen erős energiájú történés után,van egy 21 napos tisztulási folyamat. Ha valami lelkileg nehéz és a szervezet nem tudja emészteni,hát akkor ez lesz a vége.
Ugyanígy jöhet hányás bármi Reiki II-es beavatás után.Egyszerűen akkora energiahullám éri az embert,hogy utána elkaphatja bármi.Jöhet kifele minden alul,felül,orron,torok stb.
Aznap éjszaka olyan köhögésrohamok jöttek rám,azt hittem ott fulladok meg az ágyban. Nagyon megviselt.

Hát,az agyam azt mondta elsőre: Senki nem mondta,hogy ez ennyire radikális lehet.
Dehogynem.Nagyon jól tudtam én ezt.Csak még ennyire erős fizikai hatásokat,tisztulásokat még nem éltem meg soha.
Erős remegés stb,ettől nem ijed meg az ember,főleg amikor már reiki-n is nem egyszer átéltem.
Jön egy remegés hullám majd visszacsillapszik,kis idő,s az ember jobban lesz.Tudtam,hogy zajlik,s mi zajlik ilyenkor.Teljesen természetes.
Ez az,amit ha anyának elmesélek,aggódik mert neki ijesztő. Nekem tök természetes. Ő,ha egy ilyen helyzetbe látna,100 hogy hívná a kórházat és a Neurológiát :-D de komolyan..csakhogy energiákkal egy doki nem tud mit kezdeni.Beleremegsz attól függ,lehet sokáig tart,majd csillapszik,s minden jó lesz. Egy olyan mondatot kaptam a napokban ezzel kapcsolatban: Az emberek attól félnek,amit nem ismernek. Ez nagyon igaz.
Senki nem halt még bele,se reikizésbe,se ilyen családállítós akciókba csak néha egy icipicit erősek!

További,apró kis szerepek is jók.Megéltem milyen egy jó,mély támogató anya-lánya kapcsolat.Aki szerepben az anyám volt,vele még a szerepet visszaadva annak akitől kiindult,is megöleltük egymást.Ott én "nagyobbik lány" voltam,mellettem a "kisebbik lány" szerepben a tesóka.(és furcsa,de ő egy felnőtt férfi volt,sokféle szerep,nekem mindig a dráma,pszichodráma,ezek jutnak eszembe) Az meg utána odajött,hogy tök jó volt a tesódnak lenni. :-)))) Ezek mind-mind szerepek.
Itt,aki az anyát játszotta,megélte az anyai érzéseket..úgy,hogy még élőben ő nem anya...
Én úgy kerültem bele egy magzat-elengedés nehézségeibe,hogy nemhogy nem szültem,de még normális párkapcsolatnak se állok a közelében se.....Szóval,ez ilyen. :-)) Ezerféle dolgot megmutat egy-egy szerep is.Megéri menni,kipróbálni csoportban.S vállalni,ha esetleg jön a hasmenés utána. :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése