2013. augusztus 2., péntek

RSzE: R-eiki-Sz-ívtánc-E-gyüttlét

Tegnap volt egy kis összeröffenés lenn a Sédnél,a patakparton.
Páran a reikis csapatból lementünk fotózkodni.
Eredetileg a kenesei szept.-i fesztiválra kellettek szívtáncos fotók.Ehhez jöttünk össze fotóstul.

Lenn,a pataknál,estefele,6óra,negyed 7,tettük a dolgunk,élveztük,körben,külső kör-belső kör,párok egymással szemben...szeretet,egység volt. Ilyen szívtáncot még soha nem csináltam ezelőtt.
Szív-tánc fotó először..ölelés-fotó másodszor...majd ha már ott vagyunk,az Ingyenes kezelésekhez is csináljunk pár fotót,reikis fotót.Szép az idő,szép a hely,miért is ne.Kör-reiki,csoportos,páros,sokféle helyzet.Szeretet.Kapcsolódás.

Az volt ebben a legérdekesebb,hogy miközben mi reikiztünk,állva,ülve,földön,padon-ez a hely egy szép hely itt nálunk,sokan lejárnak ide sétálni,főleg estefele-így hát,emberek jöttek-mentek.Néha odanéztek,-gondolom-hogy miket csinálunk.
Eddig klub,tábor,magunk voltunk mindig,mindenhol,most kivittük kicsit nyilvánosba.Érdekes volt ez így,kinn.

Nagyon jó volt.Az ember valójában is megnyílik.Utána is,még maradtunk a fotózás után.Csak ültünk,beszélgettünk,közel voltunk egymáshoz,ki-kihez..Elvoltunk úgy 7-ig ott,aztán lassan elindultunk hazafele..én is az Icával.Kilyukadtunk a Barátság park mögött,ott átvágtunk az erdőn..messze voltam otthonról,egy másik lakótelep.Felmentem az Icához előbb,pár új festményt megkukkantottam.
Aztán nagy ölelés,s továbbálltam.
Elmentem mamához.
Egész du. 3óra óta folyamatosan úton voltam gyalog..arckezelés egy stúdióban,aztán le a patakpartra,ott a fotózás,napsütés,lágy szél,mozgás...hát mamánál váltottam népibe,megkívántam  a kis csészécskébe a megmaradt baracklekvárt..kenyér,baracklekvár,kiskanál..
Utána,már este 9 volt. :-) Röpült az idő!!!!
Elsétáltam Ildihez.Lehoztuk a Gombi kutyát,át a Barátság Parkba,az nagyot futott,mi nagyot beszélgettünk..volt már fél 10-10.Fél11-11 fele értem haza.
Jó nagy túra volt,közben sok élménnyel,arckezeléssel,érzéssel,reikisekkel,ölelésekkel,szívtánccal,baracklekvárral,meg ilyesmik.

1 megjegyzés: