2012. május 27., vasárnap

Angyalok és Reiki,új élmények

Nos,hát..régen írtam.Azóta ez-az történt..nem sok minden,de attól még eléggé intenzív élmények.
Az utóbbi 2-3 hétben hogy anyámmal a kapcsolatom romokban hever(t) (a jelen-múlt időt félve használom!)..szóval eljutottam arra a pontra,napi szinten sírtam..ott volt sok-sok szorongás.Egyik héten szorongás-görcsölés-sírás-reiki,majd a másik héten fordult picit,reiki-szorongás-sírás-kínlódás.

Volt a napokban egy félresikerült munkalehetőségem..ahol még az interjúra se kellett elmennem,mert önéletrajz alapján döntött a Nagykövetség.
Hogy tiszta legyen a szitu kb mindenkinek:: A könyvtár Amerikai Kuckója élére kerestek valakit..a könyvtár igazgatónője ismerős,hát beizzította anyát..ő meg hitt,talán túlságosan is beleélte magát,elképzelte,hogy ott dolgozok legalább 2 hónapot,hogy a dolgok egyenesbe jönnek..napokig ezen ugráltak anyáék...én készültem,persze teljes görcsben..amerikai töri,amerikai politika,az Amerikai Kuckó tevékenységei..hát aztán az egész egy telefonhívással mehetett a kukába csütörtök du.,1hete csütörtök.
Anya csak azzal nem számolt,hogy (egyrészt anyának köze nincs az angolos oldalához s nem látta át,ő annyit látott,nekem való,könyvtár stb) ez nem a Judit,az igazgatónő,az ismerősünk döntése lesz,hanem a másik Judité az Amerikai Kuckóból s az Amerikai Nagykövetség tagjainak is komoly beleszólása van.Sőt,ők döntenek..s természetes hogy olyan választanak,akinek vannak amerikai tapasztalatai.Interjú nélkül,átmenetileg.(voltunk 3an!) Aztán szépen már ki van írva az állás,lehet rendesen pályázni,s egyenlők lesznek az esélyek.
Így történt hogy az Amerikai Nagykövetség beleköpött a levesbe,pedig már eléggé ráindultam én is agyban erre a munkára,de anya tripla mód.
Nos,hát volt nagy sírás,depresszió..otthonról menekültem anya környezetéből,s én itt,itthon az én lakásomban bőgtem...
Azon a héten asszem múlt héten,péntekre kerültem olyan állapotba,hogy szombat hajnalban egy álomban kidolgoztam mindent.Azt vettem észre,végigzokogom az álmomat.S ahogy jöttem ke mélyről belőle,egyre jobban vettem észre,hogy sírok..
Anyával álmodtam természetesen!

<no,pillanat,kutyónak ebéd,leviszem picit,s folytköv.>>>>

No,vagyok.Mentünk egyet,futottunk,botot rágtunk..0% kaka..no sebaj :-))) ez legyen a fő bajom...
majd este.Szóval..ez az Amerikai Kuckós téma betett.
S mivel anya nagyon görcsös,feszkós,parás...basszus,én is az vagyok..egyre jobban..már mindentől bőgtem az elmúlt hetekben.
Rátérek lassan a főcím "miért"-jeire.....
No,így,ahogy mentek a napok,sírással,reikivel felváltva,elkezdtem megint megalapozatlan félelmektől szenvedni..a "nem merek emberek közé menni" érzése erősen megjelent.A félelem,hogy haragszanak Rám az emberek..a félelem a telefonálástól,a kezdeményezéstől.
Tudjuk,hogy a félelem akkor oltódik ki,ha szembe megyünk vele..hát szembe mentem...
1 nap alatt hihetetlen mekkorát léptem.BÜSZKE IS VAGYOK mert a gyomorgörcs ott volt..s lehet kívül nem látták,én belül megkínlódtam.

Ez az 1 nap péntek volt,mostani tegnap előtti péntek.Délben a Kálazi Ágival találkoztam.
Már régen beszéltük,hogy elmegyünk teázni,s amikor ez kezdett biztossá válni nagyon elkezdtem rágörcsölni..én ittam egy kv-t azaz 'kávé"-t,ő egy teát..s elbeszélgettünk.
Hát Gyerekek,az első negyed órában-fél órában hihetetlen remegés fogott el.Azt hiszem picit ideg voltam..ahogy nyúltam a kiskanálhoz,észrevettem a remegést.No,mondom,szuper.Ez már megint mi??????
Itt ülök az Ágival..aki amúgy a legjobb szívnyitogató ember,s ennyire ideg lennék???Ez a vég.
Ahogy telt az idő,lelazultam..beszélgettünk..arról,hogy történeteink jönnek-mennek s magunkra hagynak(ez a fő mondat,s külön kéne kezelni a történtet s az érzést,ami nehéz mert a történeteinkhez erős érzelmi töltet kapcsolódik általában)..az érzés,jön,megfigyeljük a testünkben..nem szabad belelépni,belezuhanni.Nekem pl a legjobb gyakorlóterep az anyám lesz,ott tudunk legjobban gyakorolni ahol nem apró kis semmiség dolgok vannak hanem olyan gyomorba vágós érzések..bármit mond,bármivel húzna le,az mind csak az ő története Rólam,ha szégyell akkor szégyell,akkor épp ezt sikerült mondani,de az a MÚLT,s most pedig a MOST-ban vagyunk,s itt írok...érdekes az amiket,s ahogy az Ági tanít,s más..s picit talán jobb mint a pszichológus.A pszichológus meghallgat..az Ági megmutat esetleg a tanfolyamain dolgokat amiket a mindennapi helyzetekben lehet állati sok idő,de az ember megtanul alkalmazni.Persze nem seccperc alatt..

Nos,az Ági akkor péntek délben..lazított rajtam.Kellett is...mert este már a régi pártházba mentem egy spirituális/önismereti csoportba,ami nem tudtam miről fog szólni...
Nos,itt egy email..idemásolom.Ezt az emailt akkor közvetlenül utána írtam az Évának,péntek este.
Annyira szuperül voltam,annyira intenzív volt bennem minden!!!!
Nem titok egy szava se,bevállalom,az akkori hangulatom mindenem isteni jó volt: idemásolom:::

ÉVA!!!!
Nagyon szeretlek...s egyet elhihetsz....ahogy most állnak a dolgok,mire legközelebb találkozunk,MEGTANULOK ÖLELNI!!!! Nem kineziológustól..hanem...hanem másoktól...az Ágitól!!!!! Az Ágitól is!!!!Ő indított el!!!!!
S a mai esti élményem is szupeeeer volt!!!!!!!
Kiscsoportosan voltunk..kb 4en+ 2 vezető.Az egyik csaj a Tünde angyalokkal,reikivel ilyesmivel foglalkozik,szellemi síkon,lelki síkon..a másik,az Andi masszázzsal,fizikai síkon!!!Együtt dolgoznak..bevezetik egymást is egymás világába!!!
 
Nos,hát..másfél óra..voltak nagy beszélgetések,nyílások..a Marcsi (ő is végzett mindenféle természetgyógyászati,alternatív,spirituális dolgot,reiki,ringatás stb) dolgozott egy csoporttagon hegyikristályos pálcával,az aurán..az Andi egy másik illetőn ilyen szúrás-tűmentes akupunktúrával..
Az akupunktúrától mert tű..rettegek..én nem mentem bele...idegen,félek tőle!!!
 
Viszont nekem megmaradt párnak a Tünde,a vezető csaj..miután egy nagyot beszélgettünk...mindenki mindenkivel csinált valami finomat..s megéltem az Angyal-Reiki-t..beletettem a kezem a Tünde tenyerébe,ő meghívta a szeretet angyalait,szemem becsuktam..köröttem duruzsolás,külső zajok,nem volt könnyű így...közben kérdezte,mit érzek..érzek e valamit..nyeltem nagyokat..nem tudtam mit mondani...megtudtam,hogy ott vannak köröttem az angyalok.A Tünde azért is kezdeményezte mert nyitottnak tartott az angyali energiára...hát,hallod..addig ment,a kezem a kezében..néha megmozdítottam,néha csúsztattam..a Tünde mondta,hogy hihetetlen forróságot érez...majd meggyullad...nagyon le vagyok biztos merülve,s mennek az energiák nagyban felé...állítólag az angyalok szeretnek,s ott voltak köröttem,s a fejemnél csiklandoztak,és szeretik a nevetésem...de én nem engedem őket magamba,közel..s a kacagásnak se tudom átadni magam...pedig szeretik hallgatni ha nevetek. (((ezt neked azért mesélem,tudom,hogy úgy tudom Rólad,hogy hiszed,s nem nézel hülyének egy percig se!!!)))
 
Ütős volt...s úgy végződött,amikor nem bírtam tovább...nevetés és sírás közötti állapotban nyitottam ki a szemem,a fejem behajtottam a térdeim felé,nevetés és sírás között lebegtem...a "mond mit érzel" mond ki...kb annyit mondtam,hogy nem tudok mit mondani...Valami hihetetlen energiák s érzések mentek át rajtam...s a végén még,a Tünde kezébe tettem a kezem...pedig arról is meséltem,hogy az érintéstől néha a frász kitör...de nagyon jól esett.Lehet nagyon hiányzik!!!
 
A végén másfél óra után még hallgattunk egy Bagdi Bella dalt..énekeltem,átadtam magam..húztunk angyalkártyát is.Amit  húztam,a következőt mondta: Légy őszinte magadhoz!! Hát,igen...nem bemesélgetni a zártságot stb...igenis nyitott vagyok,s szeretetteli...csak túl sok bennem magam fele az ítélet...
 
S egyet mondok::: ma olyan visszajelzéseket kaptam,az Ágitól is,s a Tündééknél is,hogy én bemesélem hogy zárt vagyok..mert ezt rögzítette belém az élet..annak hiszem magam..ez pedig egy téves hit!!
Lehet leizzadok,ha meg kell szólalnom..lehet remegek,lehet frászt kapok,lehet van bennem gyomorgörcs,szorongás mert van..de ezt nem feltétlen veszik észre.
Az Ági még délben talán érzékelte...itt a csoportban már nem.
Közölték velem,hogy nyitottan bekapcsolódtam már az elején a beszélgetésbe..a folyamatba..s ha én nem harangozom be a zártságom előre a Facebook-os kommentekben,s üzenetben,észre se vennék...
 
Szóval...szóval hát,nyitott vagyok és csupaszív...és naaagy ölelés...anya fele sajna nem,most nem..de mások fele maximálisan!!!Kezdem megtanulni!!!!
Mikor eljöttünk..fél8kor után már ránk zárták az épületet,mindenki mindenkit ölelgetett...szó szerint.A Tündével ez az angyal-reikis élményünk azt hiszem összehozott minket...
Nem tudom,Te éltél e már meg ilyen kapcsolódásokat...amikor valaki valami hihetetlen dolgot tesz veled...valami fantasztikusat,s igen érzések mozdulnak..megérzed az érintés erejét..s ezek után már ösztönösen megöleled..megnyit!!!!!100%-ban!!!! Nos,ez történt!!!
 
A Tünde már akkor ott,az angyal-reiki után meg akart ölelni..de akkor még nem mert..a végén viszont már én se bírtam magam visszafogni!!!!!:-)))))))
Annyira szuper volt!!!!!S annyira szeretek mindenkit!!!!!:-)))) Anyával más..vele a komplikáltság határait súrolom..de az Ági ma is mondta..hogy anyának csak történetei vannak rólam,azok az ő történetei,véleményei..s ha én ezt meglátom,s nem megyek bele semmibe érzelmileg,akkor marad a szeretet!!!!!
No,ez a nehéz...mert a történeteinkhez érzelmi töltet járul..hát szépen meg kell tanulni különszedni..a történet,jön-megy,magamra hagy...a legjobb erősítés napi szinten.Az érzés meg jön persze...eláraszt,felrobbant,de mielőtt még sírógörcsben törne ki az ember,azt mondod..mi a valóság?itt vagyok,ebben a szobában,s írok..ez a "most"..s csak megfigyeljük az érzést.Ez állati nehéz,nem belemenni,s az ütős,olyan gyomorba vágós érzéseknél lehet jól gyakorolni..de hát legalább megvan a feladat.
 
Az Ági mondta amúgy ma,minél több,minél fájdalmasabb,minél intenzívebb egy érzés(s nem csak úgy langyosan éljük meg a dolgokat)...minél jobban kínlódunk,annál erősebb a biztosság abban,hogy kijövünk belőle....
Sok okosságot tud...s ezt tanítja,hogyan nyíljunk,hogyan éljük meg az érzéseket..a szeretetre tanít.Arra,hogy szeretet van!!!S magunkban kell felismerni...megkeresni...s nem itt várni meg ott...kívülről...amikor sokszor nagyon hiányzik!!!
Máshogy segít az Ági,máshogy mint egy pszichológus..nem elemezünk,hanem spirituális oldalakról,Tolle stb,onnan közelítünk a szeretethez.Esküszöm neked,százszor jobb mint a pszichológus!!!
Bár néha meg anno,oda mentem a Dávidhoz,aki annyit tesz,hogy meghallgat,abba viszont mivel pszichológus-páciens nem lehet magunkat,érzéseket belevinni mármint felé (egy pszichológust nem fogsz megölelgetni,:-))..mostanában viszont ez a sok jó élmény,a sok ölelés,a sok érzés...a sok sok sok minden...hát...jó volt a mai nap is!!!!
Belevágtam mind két helyzetbe..az Ágival is,a Tündéékkel is,élményekkel gazdagodtam,nem bántam meg..félelmeket,gyomorgörcsöket győztem le..s megtudtam hogy alapvetően nem is vagyok zárt,ez csak a saját mesém habbal. :-)))) Egy hit magamról..a külső világ máshogy lát..főleg ha elengedem/átengedem magam/megengedem magamnak az érzéseket,a nyitást..


megjegyzés 1. pörögtem rendesen aznap este.nem is aludtam jól,s már reggel 6kor ébredeztem..
megjegyzés 2. nem biztos,hogy a leírt élményemnek a neve angyal-reiki..inkább angyali energia..és reiki keverése..
megjegyzés 3. a gyakran emlegetett újdonsült spiritualitással foglalkozó ismerőseim,az angyalos verseimre azt hiszem picit érzékenyek..A Virtuális Angyalos versemen az Ágit a hideg rázta,a Tünde elsírta magát...kell erre egy mély érdeklődés,hangolódás..aki ilyenekkel foglalkozik,az azt mondja egyik-másik angyalos versemre,hogy hihetetlen energetikája van.S ez nekem nagyon jó érzés!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése