2012. május 3., csütörtök

Magyar-Angol,vice versa tanítás

A másik jelenlegi téma: Angoltanári diplomám van,ugyebár.Angolt tanítok itteni madzsar kölköknek..vagy tanítottam már felnőtteket is.
Hát most változik: a korosztályom is,s a nyelv is.Vice-versa.:-)))))
Lassan elkezdtek magyart tanítani és nyugdíjasoknak.Egy angol pár..itt élnek Alsóörsön  2-3 éve s még nem igazán tudnak magyarul.Ergo kezdjük az abc-től.
Előszedem az angol fonetika könyveim,szókincsét,a szakszókincsét összegyúrom a magyar fonetikával..hajjaj..zárhang,orrhang,gége,zöngés,zöngétlen,nyitott-zárt,ajakréses,ajakkerekítéses..épp ma elgondolkoztam azon hogy volt az hogy zöngés-zöngétlen angolul.Voiced-voiceless.:))) Jó kis nyelvészet.:)))..Anya egyszer azt mondta valamire,mikor előadtam hogy logopédusnak kellett volna mennem.:-DD
De nagyon aranyos kis figurák ezek az angolok..hétfőn megyünk az ő könyveikért.Elmegyek velük ...s szerdán kezdjük.

Izgulok picit.Magyart még nem tanítottam,új..de sokat sokat írtam mindig,magyarból voltam faktos,vers és nyelvészetbuzi vagyok..nyelvtöri-mániám van meg pszicholingvisztika.Meg emberekkel fogok legalább foglalkozni..s ez más lesz,más oldalról lesz megközelítve.A nyelv is hiszen itt magyarról lesz szó,s az emberek is..hiszen egy idősebbel nem ugyanolyan mint egy tizenévessel.
Új feladat lesz!Várom.:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése