2012. május 3., csütörtök

Pár sor Zsebikéről

Kiskutyám most a hosszú hétvége első napján szombaton kozmetikusnál volt.Levágattuk a nagy bundiját s a kis hippihaját amitől már nem látott ki. (bár a tanítvány asszondta inkább emokutya :D,emo tizenéves fejjel,nekem hippi :)) A csajjal,a kozmival ott dumcsiztunk egy 20 percet,nyitottságával a fél életét elmesélte..addig szoktatta Zsebit,simizte..majd egy órácskára otthagytuk.Almádiban.
Addig beléptünk az almádi piacra,amolyan lengyel piac..anya mániája,sok kis kincsecskével..mondjuk én is elvoltam.1óra sutty eltelt visszamenve egy gyönyörűséges kiscsajos Zsebikét kaptunk. :-)))
Ki nem tudja hogy Zsebike a kutyókám??Bemutatom őnagyságát.Zsebike 7 hónapos örökmozgó kis jószág.Bichon kutyuska.
Épp ma kapott kullancs s bolha nyakörvet.Egyenlőre nem gyógyszereset,vegyi félét vettem neki.Arra sokan vakaróznak s allergiásak.Ez ami most van neki,töményen citromfüves illatú..illóolajos,s jó esetben elriasztja a vérszívó dög bogarakat.
Ki erre esküszik,ki a gyógyszeres variációra..de a havi hatékonyságú csepp magában nem elég.Ez az illóolajos 4 hónapos hatékonyságú..a gyógyszeres fél éves,..no de 5000 ft.Az ultrahangos kütyü 1éves,3-4000 ft,de lehet az 1 év helyett 3 hónap után bedöglik.Ergo,a gazdi legyen okos..ne is legyen a cucc túl drága,legyen azért szó-szó tartós és a legfontosabb,hogy védje a kutyust.
Naponta bogarászom Zsebit kullancs terén.
Már itt a lakótelep is eléggé veszélyes.Kutyuka pedig belefetreng a fűbe. :-DD..ja lecuppantja a virágok fejét,meg lepkéket kerget.Látni kéne.:-))

A napokban vizsgáztattam a kis drágát.Végre..nagy nehezen több heti havi "nem merem" ,"mi van ha elfut"," soha nem látom" para után..végre bátorkodtam elengedni.Szabadon,póráz nélkül.Élvezte a szabadságot.
S a vizsga: szólok neki.megvár.lefekszik,a fűbe.
Ha előtte megyek,jön utánam.
Szólok neki,figyel e .

Jól vizsgázott.Úgy figyelt minden szavamra minden maga lennék Istenke.Azt hiszem tanítható,formálható.
Így szabadon szokja meg a rendet.Pórázzal könnyű irányítani..szabadon viszont..más.De jobb.Élvezi..szabadon futkos,szaglászik (rossz esetben felzabálja a leveleket.:D átvált vegába.)..nekem is könnyebb.
Bár ehhez hogy nem fut el,hozzájárulhat hogy kötődik hozzám már,ragaszkodik,s félénk jellem..messzire nem megy.Ha meg el is megy,más kutyákkal játszik,visszanéz,vagy ha rászólok lesunyít a fűbe.

A hosszú hétvége amúgy..eltelt.Zsebivel,bicajozással,mamával,Robival,rizskókkal.:)))..pihivel.Nagy dolgokba nem fogtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése