2012. május 3., csütörtök

A Földön: Kafkaz: Földlakó

Szép jó estét minden kedves kis Földlakónak!

Hogy honnan is a megfogalmazás.Van a Kafkaz-nak egy tündéri zenéje.A napokban ismertem meg.Elsőre hallgattam,másodikra értve zokogtam,harmadikra megnyugodva éreztem..múltat születést,jövőt s leendő szülést...már ha egy szép nap addig eljutok magammal,magamban,az életemben,a pasikkal,a nőiességgel,a szexszel vagy a  felfogásommal..párkapcsolat vagy egyedüllét,kapcsolat vagy magány,házasság vagy együttélés,nem egyszerű témák s bennem eléggé formálódik,inog..akarok e házasodni...jelenleg egy együttéléstől vagy bármi mély elköteleződéstől,összeköltözéstől kifutnék a világból,szóval még alakul...de ez a zene megérintett.Miért???Életem nagy kérdése: ha megszületünk,miért..s mi van ha én nem is akartam?nem igazán szorgalmaztam,hogy jajj gyorsan gyorsan világra jönnék mert milyen szép a világ..a világ nekem régen gyakrabban volt...no,most ezt illene szépen megfogalmazni..hmm...nem akartam én igazán ide születni.
Pl milyen jó a Kis Hercegnek hogy egy másik bolygón él..ő,a Róka s a Rózsa.:))) Szívesen meglátogatnám őket!:)) Itt ez a szép kék bolygónk..ezen kell megtalálnunk életünk vezérfonalát,az utunkat,a célunkat s mindig fejlődve megtanulni élni,boldogulni.

A végére belinkelem a zenét.:)
Egy Robi nevű fazontól ismertem meg.Az Ági által ismertem meg.A napokban,a hosszú hétvége utolsó napján kedden össze is ugrottunk.Ittunk egy jegeskávét..és dumáltunk..röpke 2-3 órát.
Ami fura volt..én vagyok,leszek olyan 2 hét múlva 26,azaz '86-os vagyok..néztem a találka előtt,mert akkor már érdekelt,ez a Robi mennyi idős.Látom,'76-os.Na mondom,10év,üsse kő.Odaérve fizikailag is találkozva realizálódott bennem hogy 10 év azt jelenti hogy ha én 26 akkor ő már 40hez közelít.
De megmondom én nektek,nem zavart.Egy percig se.
Soha nem a korosztályommal hanem az idősebbekkel találtam meg jól a hangot.A 10-15 év lófütty.Nem zavaró.De azért más..más egy nő,és más egy pasi is,más a bizalom,mások a témák,mások az érzések..fura volt nekem egy icipicit,de lényeg jól eldumáltunk.
No szóval..hogy ne keverjem a témákat..Zsebi,hosszú hétvége,Robi..itt linkelem a zenét,s egy új bejegyzésben folyt.köv.

Pusszantásokat és csillagokkal,Holdacskával ragyogó estét minden kedves Földlakónak!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése