2012. május 14., hétfő

Tavaszi szél vizet áraszt....

A tavaszi szél vizet áraszt,a kismadárka társat választ.....



Az este láttam a facebook-on az Áginál..és..elgondolkodtam...a tavaszról,a nyitottságról,az érzésekről,a szerelemről...hogy miért is olyan nagyon nehéz az élet ezen a területen...ez a kis dal nyit,harmonizál,és elgondolkodtad...
Anya 3 éven belül unokát szeretne..

Érdekes ki mit lát belőlem...ki mit érez.Az Ági...azt hiszem ő indított el a nyílás útján...személyes találkozások alkalmával tanít ölelni,tanít elfogadni...tanít érezni,s talán egy nap megtanulok adni is.
Ő biztat,látja a folyamatos nyílásom..a változásaim,s megérti hogy ez nem egy gyors folyamat...

Anya viszont a napokban úgy éreztem mindent gyorsítana.Siettetné a folyamataimat.
Valaki gyorsan nyissa már meg a csakráim,legyen már párkapcsolatom,éljem meg a szexet,legyen már...legyen már unoka.:))
Csakhogy ez rajtam függ,és egyre nagyobbnak érzem a nyomást,a súlyt magamon ennyi idősen...és nem seccperc műve ez az egész ha az ember szinte egész életében zárt volt,görcsös,szorongós,érzelmek terén zavaros,nem tudja kiadni,kifejezni,megélni,elfogadni.Ezernyi gondom van..amit meg kell oldani,hogy mindez amit anya gondol,összejöjjön egyszer.
Én is szeretnék kisbabát..nagyon szeretem őket,de ez nem seccperc műve...kell hozzá egy pasi is ugyebár.Anélkül nem működik a gyerek-projekt.Egy komoly kapcsolat nélkül..komoly kapcsolat,szerelem,bizalom,pár év együttélés,s munka,anyagi háttér,a gyerek várására szükségesek ezek a körülmények,tényezők.Jelenleg kb egyik sincs meg az életemben.
Jelenleg még úgy érzem,ehhez nem vagyok kész,semmiképp.Néha azt érzem,babára kész lennék valahol mélyen magamban...viszont párkapcsolatra nem,nyitottságban,elfogadásban,önmagam felé,a szeretet/szerelem felé,érzelmileg nem vagyok kész,azt hiszem..Elsőre pedig fordítva kell,magamon kell alakítani,megtanulni párkapcsolatban működni,aztán lassan az ágyban is...görcsöléseket levetkőzni,átadni magam,s tudom hogy ez nem pillanatok műve lesz hanem hosszú munka...holnap leszek 26,s valahogyan ennek nem tudok most örülni...igen,türelmetlen vagyok magammal,siettetnék sok mindent de nem tudok.

Az Ági,a reiki,a Nyitott Szíves nap elkezdett nyitni..de egyenlőre csak pár emberrel megy.
Pl az Ágitól amit kapok,tapasztalom az ölelés az érintés hatását,s tovább tudom adni az Ildinek,s ő nekem vissza :)))..Ildi,volt munkatárs,azóta már egy nagyon jó barát.
Az Ági biztat,s azt látja s érzi hogy folyamatosan nyílok...s örömmel látja.Igazat szólva,nagyon mély hatással volt/van az életemre mióta megismertem.

A közvetlen környezetem viszont mit lát...anya pl.Azt hogy nem tudok ölelni..előtte zárok,s öcsémet se tudom megölelni.Öcsémnek most 11.én volt  a 20, szülinapja.(6év,4 nap,májusi bikák vagyunk!:)...és igen,nem öleltem meg.Képtelen voltam..a gátak az Ágival s az Ildivel nyílnak meg legkönnyebben,velük elfogadás van,egyenrangúság,szeretet van,a védekezés megszűnik,s önmagam tudom adni,szívből,félelem nélkül...de a legtöbb helyzetben még ott vannak,falként.
Anya mit csinál..minthogy nálunk sok minden erővel működött régen is s ma is...oda akart öcsémhez tolni,"öleld meg!"..persze hogy az én reakcióm: "hátra arc"...erőre a reakció ellenállás.Még nagyobb.Erre öcsém beszól: "Hát ez megint jó pszichológia!" :):P öcsém képes szólni,véleményezni dolgokat,én soha nem mertem megmukkanni..mert akkor mit kapok.Aztán ne mondjak semmit!

Ugyanilyen erőltetés volt külsőleg az előző párkapcsolatomban a szex is,szerintem már idővel azért se,azért görcsöltem be mert  a fél család az én szexuális életemen ugrált...főleg anya,meg mama,meg néha az Éva is kérdezgetett...na?na?Mi naa..? Le lehet rólam szállni...mi van ha épp nem vagyok szerelmes?vagy nem vágyok rá??? és akkor mit kérdez mindenki: leszbikus vagy???? Na ettől mászok falra az idegtől....Ahogy telnek az évek,egyre inkább bennem van ilyen ezen a téren is anyám fele  a megfelelés! kérdezték már tőlem....kinek akarsz Te a szexben megfelelni???Na mégis...kinek...hát persze hogy az anyámnak....aki az egész kicseszett életemet meghatározza!!!!!

Ha hagy szabadon létezni ,akkor adok 2 puszit a Daninak(vagy bármiféle helyzetben,megteszem amennyit meg tudok tenni akkor ott,abban a percben)..s ennyi amennyi tőlem telik..nem ideális testvéri a kapcsolatunk...ahogy anya többször az arcomba vágta kb így is,ezzel a szóval,picinek én basztam el...nem cenzúrázgatok a "kukac" jellel most!!!
Az Ildi azt mondta...anyám baszta el...már picinek...de öcsémmel a kapcsolatunk,eléggé el lett......ííí,fáj megint kiírni...b@@va....sajnos...
Sok minden fáj..fáj pl hogy őt biztatták a gitározásra,sikeres lett...engem elbátortalanítottak..mert én vagyok az ügyetlenebb...nagy nagy álmom volt egy gitár,hogy alapszinten megtanuljak..ma már sírni tudnék,de mélyre eltemettem magamban a gitártanulós ambíciókat s vágyakat.
Öcsém s köztem 100% hogy sok sok blokk van!!!!....

Szóval...sok minden megoldásra vár...és kibontakozott sok minden a Tavaszi Szél Vizet Áraszt dalocskából...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése