2012. május 14., hétfő

Zsebike és a feketerigó

Ismeritek biztos Fekete Istvánt s a Vukot.Fekete István az író asszem..Ott volt Bogáncs,meg Kele..a gólya..Remélem jól írtam.:)) Ezek régi dolgok..picinek,általános iskolában foglalkoztam ilyen állatos könyvekkel.

Hát a tegnap estéről lehet sztorizgatni.Írhatnék egy állatmesét.
Du. aludtam..5-fél6.Nem bírtam ezt az időjárást.Zsebikét is később vittem le.Volt már 8óra is.Délben se kakált,imádkoztam kakáljon..iszonyatosan fáztam,s nem kakál...jó 20perc,fél óra eltelt mire kakált egy nagyot.Hálát adtam Istennek.
(a napokban egyszer otthon,anyáéknál még kapott száraz husit,este nem kakált nekem..s reggel itt fenn kakára keltem..kicsit kiakadtam mert ez a szobatisztaság dolog már kb nagyjából megoldott!)
Szóval,végre kakált..ahogy mentünk haza..jött egy helyzet.

Én annyit röhögtem.
Zsebike észrevett egy feketerigót.Elkezdte kergetni.Még szerencsém hogy akkor épp nem volt Zsebi szabadon..akkor a feketerigó asszem,volt nincs :)))
Visszafogtam a pórázzal..ha engedem akkor a rigónak lőttek,Zsebike 2. vacsija lett volna mert valami miatt nem tudott elrepülni.Fene tudja miért...elugrált,de repülni nem reppent fel.Lehet nem tudott.
Zsebike kiskutya pedig célba vette.

A rigó volt nincs ha akkor Zsebi szabadon van. :))))
De megmenekült...beugrált egy álló kocsi alá...ahova már kiskutyám nem követte.
Fúha,a madarak..van a galambkergetés,a rigótámadás,a fűtépés,a növényevészet,a virágevészet,az aktivitás és agresszió kitöltése a virágon,játék néha Zakival meg Foltikával,labdakergetés...a földkaparás...mely akkor gázos,ha esős volt az idő és sáros a föld...olyankor vicces ám az élet.Jön a kád..a fürdőbe is labdával csalom be..zuhany a lábaira..aztán amit imááád...a fincsi meleg hajszárító!!!!Betelepszik az ölembe és bekómál..majdnem bealukál..:)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése