2011. december 18., vasárnap

Aranyvasárnap errefele

Hát..aranyvasárnap...több lényeges dolog történt...végre 1 hét után hazamerészkedtem..kutyástúl..megfürdettük a kis jószágot.Élete első fürdése volt :D..hát nagy nehezen de bírta...anyával a kapcsolat eléggé necces...legfőképp a kutyával foglalkozott,őt szeretgette,csodálgatta,1 hete nem látta...mi nem igazán tudunk beszélni....nem számít ha egy hétig nem beszélünk,akkor már végképp nem tudunk.

Aztán...amíg apa nálam lámpát szerelt,elmentem a Bach cseppes ismerősömhöz,buszoztam egyet..visszavittem 2 kifogyott üvegcsét,mert újra felhasználja..meg...elvoltunk,eldumcsiztunk kicsit..neki is van kutyusa..a Buci eléggé nagy fajta jószág:)))..de ott vannak deguk,kiscica minden...eldumcsiztunk...

jaaa,igen,anyának karácsonyi ajándéka Bach csepp...arra gondoltam,én tudom mik vannak benne...ki ctrlC-V-zem,színes betűk,s kinyomtatom...ez lesz egy ajándék:),egy apró célzás...

+ ha elmennénk az éjféli misére...hát,én elképzeltem...ha anyának azt mondom menjünk az Ildivel,3an,ő 100 nem jön...menj a barátnőddel,azzal a hülyével,megvan róla a véleménye pedig nem is ismeri!!!!!(volt a kutyával kapcsolatban egy konfliktusuk,amikor anyát az Ildi kiosztotta,engem védve)...választhatok..éjféli mise az anyámmal,aki a vér szerinti anyám..vagy azt mondom,az Ildivel megyek,egy nagyon jó baráttal aki mellesleg az anyám lehetne (szeretetpótlék)....de akkor ő 100% nem jön,vagy a székesegyház másik felében fog ülni....úgy elmennék már,eddig mindig 24.én este éjjel elpunnyadtunk otthon,de végre jó lenne egy éjféli mise élmény..anya se volt még,s ketten elmehetnénk...de ahogy most állunk előbb mennék az Ildivel....áh,halálra van ítélve ez a helyzet....még ki kell kombinálnom,hogy legyen...érzelmileg se könnyű...


++++ bementem a Mackóba hazafele.Az itten egy cuki...ettem egy Eszterházy tortát meg ittam egy forrócsokit.Hát gyerekek,a Mackóban csinálják a legjobb forró csokit..előjön az emberben a gyerekkor érzése...finom forró édes kakaószerű krémes csoki tetején tejszínhabbal :)))),igazi szeretetpótlék......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése