2011. december 9., péntek

Heti történések

Rég írtam ide.Sok minden történt,de valahogy sok kedvem nem volt írni,meg időm se a kutyus mellett.Nődögél a drága..becses neve Zsebibaba..röviden Zsebi..eszik,iszik,alukál,pispis,kakkakk,játszik s alukál..
Nagyon szeretem a kis dögöt..helyén alszik már,nem sír,nagyrészt végigalussza az éjszakát..ja,lerágja az emberekről a zoknit sőt a nadrágba is belecsimpaszkodik,ha úgy tartja kedve..szétszedi a tanítványok táskáját..fejlődőképes,harcias most már.

A másik: hét elején anya...nagyon nagyon keményen kiborított.Épp állásinterjú előtt minden energiám leszívta.Megint élt a zokogó sírógörcs,a remegés.a "menekülés" a saját lakásomban előle..a "durvaság", majd  a megbánás,a közeledés anya részéről,én részemről a távolodás,a játékos "ütés"..hétfő kedd s egy jó időre elég volt..azóta fel se hívom anyát.S kiakad,miért nem hívom..ha ő nem hív...naponta kéne hívnom 25 évesen???

Nehéz az elszakadás,főleg egy domináns,"uralkodó" anya mellett,mellől...minden kis hibát észrevesz..s felhív azzal,hogy nyissak ablakot,s gyújtsak gyertyát mire jön a tanítvány...ergo,külön élek,de ez nem jelent semmit..baromira nem...mert itt laknak a többiek 5percre...ez...na,ez minden csak nem elszakadás..főleg amíg nincs terem önállóan mert anya az életem minden kis szöszmösz részében jelen akar lenni.(így szakadjak ki az ő aurájából????mégis hoggggyaaaaan?????????????)..ha komolyabb kérdésem van,úgyis telcsizek,de csak apának...neki nem!!

Néha hoz apróságokat..érzem,szeret...de nem épp kis csokira,mécsesre meg hasonlókra lenne sokszor szükségem(bár jól esik) ,hanem vagy szeretetre megértésre,vagy ha ez nem megy akkor...egyedüllétre,majd szólok,ha a kutyussal kell kis segítség.....szeret,tudom én,érzem,csak épp eléggé "uralkodó jellem"...ahogy apa fogalmazza,kicsit keményen: "Tudom,hogy anyád néha rádtelepszik.."...no,ezt soha nem mondtam,de megközelíti a valóságot.

Hétfőn sírógörcs,kedden újabb gázos szitukba futottam,fülébe jutottak dolgok egy véletlen folytán--szerdán nem hívtam,csütörtökön se..nem is jött..máris jobban vagyok,lelki egyensúlyban jobban..mily meglepő,nem igaz???!!!S ma..apa hívott menjünk át..vigyem át Zsebit...mert jön haza öcsém is...hát...valahol nem szívesen megyek...nem akarok ismét kiborulni....már ...már néha várom az adódó szitukat.

A pszichológus ma azt mondta,lát előrelépést,ott nála történnek dolgok...mert végre ahogy anyáról beszélek,nem csak a megértőt játszom,mint az első alkalmakkor..hogy jót akar,segíteni..végre előjönnek az én álláspontjaim is...amik egy "elnyomó" helyzetben soha de soha nem jöhetnek elő...megkért anya ne beszéljek a kettőnk közötti játékokról senkinek..a pszichológus kérdezte,miért kérdezheti..hát a jóisten tudja...nem is érdekel...de nem fogja,nem tudja megakadályozni,hogy a pszichológusnak beszéljek a dolgokról..vagy a Bach cseppes ismerősömnek....ő is,az Ildi is kérdezett,hogy haladnak a dolgok anya s köztem a cseppekkel..elgondolkoztam,szabad e elmondanom,beszélnem..de mondtam,s ha mondom,rendesen...lódítani,s szépíteni nem fogom a helyzeteket.

Szóval harcolok anyával,szeretem a kutyust:-),Zsebit..próbálok élni,s munkát találni...Zirc nem jött össze,Várpalotáról lekéstem,az alsóörsi meló a Művházban a feltételek miatt nem oké...a nemesvámosi Waldorf Iskolába is elküldtem az önéletrajzom..ha a gimi részlegbe keresnének angolost...
itthon tanítgatok...minden napra jut valaki...:-),ez mondjuk jó...

Zsebi itt alukál mellettem...egész nap pörgött.Most nagyon bekómált....:-)))

Szép estét mindenkinek!!!És..jó hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése