2011. december 1., csütörtök

Első kutyás éjszaka

Szóval..itt alszik mellettem a Drága,pici szívem,a helyén..zűrös egy éjszaka volt.
Kezdem megérteni,milyen az,amikor a szülő,főleg az anya megtanul éberen aludni a csecsemő mellett.
Ösztönös..ezt éreztem ezzel a csöpp kutyával is.4szer keltem fel hozzá kb mikor sírt.Odaültem,s az ölembe vettem..ott visszaaludt.10perc-15 majd visszaraktam a helyére...s jó esetben alva maradt.
Én is lefeküdtem..de valahogy,nem tudtam aludni.

Amúgy...biztosan jól érzi magát nálam.Kicsit nehezen,félénken de elfogadja az ennivalót,játszik,harapdál,huzigálja a játékait..és nagyon ragaszkodó,barátságos kutyus.

De. két menet zajlott.Ami neki új volt...1. a porszívó.Hát,azt láttátok volna,hogyan reagált.Édespofa...jött utánam,bárhova mentem a porszívóval.
Utána hogy a megnyugvás tripla erős legyen,az ölembe vettem,beültem a relax fotelbe,betettem egy Kövi Szabolcs cd-t...ez lenyugtatta.
Kicsit még pörgött harapdált,ült a földön míg mosogattam,figyelt...majd visszamászott kuckójába,s lassan elaludt.

Piros kis kuckója van...maga a kutyus trikolor bichon..fehér-szürke-barna..s akkora a két elnyomó,duci erőszakos testvérkéjéhez képest mint egy pöttömpanna.A másik kettő ott nagyon elnyomta...mindenben ők az elsők,kaja,mi (emberek látogatók)..kis picikém meg háttérbe szorult,meg se mert szólalni.

Viszont..tegnap már vakkantott itt nekem egyet-kettőt.

Meg kikombinálta hogy jut ki s be a kuckóba..stabil kis kuckó,de neki kicsit magas...hát addig bátorkodott,3szor oda-vissza,kijött-bement,közben szétszedte maga alatt a törölközőket,itt kinn meg velem játszott,mindez éjfélkor.De hát ki kellett próbálnia hogy jut ki meg be a helyére egyedül..néha segítek neki,de próbálgassa csak..megy neki!

Intelligens,okos,s nagyon szeretnivaló kis pöttömpanna..Csak még név kell neki.A Zizi nem pont a legta-
lálóbb.:-))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése