2011. december 20., kedd

Karácsonyi vásári idegbaj,érzések

Hát ma is voltam benn a városban...de ma nem volt már olyan funny.A forralt borhoz se volt hangulatom..(tegnap is lehet azért ittam,elviseljem a tömeget,a tulakodást,oldjam magam)

Nem tudom mi lesz még itt karácsonyig..ma tripla annyian voltak..brutális..és ez csak kisváros..mi lehet Pesten??!! Forralt bort már nem vettem...még kilökik a kezemből...

Hazafele elgondolkoztam..a Karácsony nem a szeretet ünnepe??Minek a nyomulás,a tulakodás,a boltokban a teszetoszaság,a fellökjük egymást-helyzetek,hogy odaférjünk a polcokhoz..lehet bőven elég lenne,ha szeretet lenne,ha a családdal lennénk..együtt,minden eltúlzás nélkül...a szeretethez,az érzésekhez minek ez a nagy készülődés???Bár a sütit valahogy nem vetem meg...:-)))....de előtte ami megy....többet nem megyek a városba karácsony előtt az hétszentség...szó-szó minden megvan..valami rémes benn...

Bár..tegnap mikor vettem a forralt bort,a srác odanyom valami husit: Tessék!Kóstold meg!Van kis adag,nagy adag...édes volt..a srác:D,megkóstoltam,fini volt no de majd pont a nyomulós tömeg közepén állok neki ebédelni mínusz 5 fokban :-DDD,hogynee..max egy pohár bor,ha ki nem lökik a kezemből...

Ma pl totál idegbajban és pánikban menekültem ki a tömegből...a városból...haza a kutyámhoz (aki mellesleg időközben eléggé kis hülye bolondozós,pattogós lett,olyannyira nehéz mellette bármit is csinálni:),állandóan a figyelem központjában lenne:)..haza,nyugiba,csendbe....s azon gondolkoztam....miután rám köszönt egy srác,akiről fingom nincs ki volt..ő ismert bizti,de én őt életemben nem láttam,soha...hogy szinte idegen alakok köszönnek rám,akikhez soha semmi közöm nem volt,régi....már csak régi jó barátok akikkel régen jó,s mély volt a kapcsolatom,eltűnnek,kivesznek az életemből,és....már csak a kutyámra reagál mindenki...a kutyámmal tudom csak felhívni magamra a figyelmet???Ez elkeserítő....no mindegy...már inkább lehet szerintem a kutyámat szereti a többség,nem engem...amikor a kutyus a téma,érdekes arra többen felkapják a fejüket....vagy,van aki erre se...totál letettem sok mindenről.
Borzalmas rossz érzés ez karácsony előtt,de zártabb vagyok...nem is tudom,tudok e még szeretni.....olyan fura..még a készülődés se az az őszinte most....nehezebb időket élek/tem,a gondok anyával,a magány,az elzárkózás..állás elvesztése ugye,aztán elindult a blog...s itt tartunk...hát most ha lennének 8000eim biztos elmennék a kineziológushoz,tegyen velem valami kis csodát..mert a kineziológia nagy csodákat tud tenni az emberrel,de most erre nincs pénz.

1 megjegyzés:

  1. A csoda bennünk van... Hiába várjuk kívülről... máshonnan, másoktól....
    Az igazi nagy csoda csak bennünk tud megszületni...

    VálaszTörlés