2011. december 15., csütörtök

Karácsony és elzárkózás??!!


Úgy érzem,megint kissé bezárkóztam.Úgy érzem,már tényleg pusztán a kutyám van nekem..már haza se járok.
Anyával egy hete nem váltunk egy szót se...én se lépek,ő se...én már félek bármit is közeledni a múlt héten történtek után.
Ez kegyetlen rossz így karácsony előtt.2 hét ,sőt már annyi se,itt a karácsony,s anya is..ha otthon vagyok bezárkózik a szobába...máskor meg apával üzenget így: Mond meg a kedves lányodnak,hogy.....fel ne hívja ezt meg azt..tanítványt,mert nem fizetett...ez megint olyan tartalmú üzengetés,még jó,hogy nem ő mondja személyesen,mert még felkapom a vizet rája az hétszentség...kombinál mindent..hogy majd felhívom a tanítványt mert nem fizetett.

Az ugyebár elképzelhetetlen,hogy én megbeszélem,lekommunikálom ezt a tanítvánnyal.
Utálok úgy tanítani,hogy a tanítvány közös ismerős...anya munkatársa,volt munkatársa,vagy a munkatársa lánya..ez által,anya is beleszól,s olyan stresszes szitukba kavarodok,réééémes!!!!

Apával beszélgettük (vele még lehet beszélni!!!!),hogy anya hasonlókat művelt mamával is évekig..amikor ők egy fedél alá kerültek,2 ártatlan mondat,s kirobbant a háború,idősebben is,emlékszem,lehettem 7-10éves anya 38-40,s mentek a harcok,még én is emlékszem...anya is küzdött sokáig,sőt még ma is küzd szerintem mindenféle szorongással egy domináns anya mellett..neki is volt depis időszaka,halálvágy,sírhatnék naponta,régen főleg,úgy mint nekem így huszonévesen .

Hiszem azt a felfogást,amivel a kineziológia dolgozik...azt,hogy a gyerkőc már magzati korban magába szippantja az anya lelki mivoltát,szorongásait,félelmeit,önbizalomhiányt,befolyásolhatóságot..annyira érzem,hogy ...hogy ugyanolyan gondokkal küzdök mint ő régen....s igen,az önbizalomtémában egy asztrológus is nyilatkozott neki már,hogy ahogy a kedves lánya tele van gondokkal,úgy ő az anya is tele van önbizalmi kérdésekkel,s hiányokkal.

Szóval nem járok...haza biztosan nem...de barátokkal se találkoztam,senkivel napok óta...még a gépen,chaten se..ma reggel úgy keltem,hogy borzalmasan hiányzik egy ölelés...

Holnap viszont...jön a pszichológus ideje (sokszor ő az egyetlen emberi kapcsom,akivel beszélek személyesen),lassan megyek a Bach cseppes ismerősömhöz a cseppemért..holnap estefele meg a jógásoknál Nadanusandhana koncert a Kyra-ékkal...lehet elmegyek...szükségem lenne egy közösségre...mert ez így totál depis.Egy spirituális koncerten megvan a légköröm..sok jó ember kis helyen is elfér..énekelünk,mantrázunk,teázunk.másfél-két órát végre együtt vagyunk...nekem ez hiányzik sokszor: az "együtt"élmény....be akartam menni ma a városba csomagolópapírokért karácsonyra,meg raffaello ésatöbbi de nem mentem..képtelen voltam sötétben,esőben elindulni....

Család itt van...5perc.Haza hazamehetnék du.onként,ha nem rettegnék attól,milyen lesz anya mellett a hangulat...ő sincs formában,elvonul szobába stb....múlt héten kegyetlen mód berághatott rám..nem tudom,hol hibáztam ellene...tényleg nem tudom.
Mégis a napokban megint elkezdtem magam büntetni mindenféle önkínzó formában "belülről".....és hát gyerekek,hurrá,másfél hét múlva karácsony!!!!
Össze kéne kaparni magam addig..
Néha már nincs erőm...se szeretni,se haragudni,se megbocsátani..
a blog indításakor sok régi barátot,múltbeli emléket téptem ki a szívemből gyökeresen amikor rám jött az a nagy görcsös sírás...hát most,ez a karácsonyi időszak...főleg így előtte ez a 2-3 hét amolyan "túlélés" számomra....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése