2011. december 22., csütörtök

Ma rájöttem hogy valahol......

MINDEN EMBER MAGÁNYOS.Akár egyedül akár emberek között is lehetünk magányosak...
Az ember állatira egyedül van néha...mindenkinek sok a dolga,a sok rohangálás..
Néha már NEM HISZEK...a BARÁTSÁGBAN MÁR NEM SŰRŰN!!!!!
Én már nem hiszek a barátságban..
A legrosszabb,itt a karácsony s úgy érzem nem tudok szeretni...
Elmentem a kórus,a VVV főpróbájára..
Rájöttem,hiányzik a kórus,a zenekar..Viszont....
már nem vagyok oda való
és ott emberek között nagyon nagyon nem voltam jól...
próbára tettem magam..mit vált mindez ki belőlem..de
alig tudtam magam rávenni,hogy elmenjek..szinte
féltem emberek közé menni...
már a karácsonyi képeslapokra se nyitok...

Hazajőve azt éreztem,hiányzik ami hiányzik...
10 év éneklés nem múlik el nyomok nélkül..
Hát....nem állítom,hogy teljesen jól vagyok..

Anyának összeállítottam a Bach cseppes anyagot..karácsonyra....
Aztán eltelt ez a nap is...

Anyával már merek beszélni...de az utóbbi pár hét nagyon nagyon bezárt.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése