2013. március 16., szombat

4 érzék színház

Egy régi élményem.Előjött,megmozdult s újra bennem él!!!!

.....Akkor már emlékszem..szerettem volna valamit,valami újat.Valami jót,érdekeset,építőt; elegem volt az egyetem,a tanulás monotonságából hát feldobtam a 4érzék-színházas-bevállalással.Nem tudtam,mi fog történni; az ember talán bizonytalan kicsit...de ott,páran akit csinálják,kedvesen,ügyesen belevonják a résztvevőket.Voltunk ketten-hárman max; s a végén az ember garantáltan máshogy jön ki mint ahogyan bement.(mi egy terembe mentünk,már kinn bekötötték a szemünket s bevezettek; egy tér,bár csukott szemmel a térérzékelés megszűnik) Rá kell nyílni,átadni magunkat annak,ami ott vár.(s nem tudod,mi vár!)
Láttam hirdetve..Hát mentem..No,ez megint sokat ad a nyitáshoz,a bizalomhoz.Bátran menni kell..Van akit nehezebb vezetni,van akit könnyebb de mindenkinek fantasztikus élmény! Az emberi élet állomásain vezetik át az embert,de azzal a tudattal,hogy Isten ott van,mindig.Van benne egyfajta oldódás.
Ahogy anyának elmeséltem: 'Úristeeen! Bekötötték a szemed?Honnan tudhatod,hogy nem vettek fel videóra?Mit csináltak veled?Hogy bízhatsz meg?Csak óvatosan!' Jó,oké,félt.Elképzelni nem tudta,milyen volt.Én éltem át!!! Bizalom-kérdés sok minden.Kicsit meg is ingatott akkor; mégis erősebb volt a megélt élmény,a bizalom,az összes érzésem,amikor lepellel terítettek le..és hasonlók.Mindez bekötött szemmel odavág. :) Nem hiába erős még ma is bennem!.....így tudom ide benyomni..

A youtube-bal nem jön be.

Katt rá! Nézzétek meg,s ha bárhol lehetőségetek adódik,menjetek ebbe a láthatatlan színházba.

http://www.youtube.com/watch?v=-jCVbode57I




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése