2013. március 29., péntek

Húzsvét: Tavasz a hóban;napfényre várván

Hát,hol is kezdjem ezen kedves Húúúzsvéti írást.

Kellemesen havas-esős Húúúzsvétot Minden Kedves Élőnek és Holtnak,Olvasónak és Hallgatónak,avagy ahogy a napokban már bekettyenve a sulitól mondtam: hóbatojik a nyuszó,kiskutyónak nagy puszó :D

Üdv Mindenkinek a mi kis közös rezidenciánkból,kutyó kedvenc puha szőnyegéről. (ha zöld lenne még azt hinné fű,azt még inkább menne a pisi :D)

Na szóval,ez az időjárás ami mostanában van egy icipicit pindurt a sírba tesz.Ahogy a Nox énekli: Napfényre vágyó tépett/sápadt (?) világ.....úgy valahogy.Este forró víz,levendulás meg zölt teás illóolajok,neocitrán,megfázásos,náthás gondok.

Valószínűleg a munka,az iskola merített le ennyire ko-ra.Megy az ember,csinálja,pörög,hajnalban kel,este ér haza,ha értekezlet van akkor tényleg este; majd eljön a szünet,a szervezet megérzi a szünetet s engedi magát lemerülni; jön a torokfájás,a tüsszögés a nátha.Meg a hóbatojó-seggbefagy-nyuszó (no,de a kiskutyómnak puszó :D ) ...... 

Szóval,hát fényhiányos állapotok vannak már nagyon.Ha sürgősen nem lesz változásosság,esküszöm befekszek egy szoliba 10percre.Fényhiányos-energiahiányos-depisség...hiányzik a reiki.Jövő héten április,akkor már lesz.Hónap első 2 vagy 3 szerdáján van.
Azt hiszem,mostanában merülhetek ki.....érzem a napi pörgés,amit eddig műveltem..ko-ra vittem magam,semmit nem foglalkozik az ember ilyenkor magával,megy,csinálja,pörög,küzd,automatikusan...öröm ebben nincs,szenvedés az van sok meg kínlódás...a tarot-os csaj ahogy mondta,kifogytam a szeretet energiájából...hát...valahogy úgy.Mindenképpen továbblépés lesz..valamerre,lehet külföldre.
Így,egyre-egyre jobban kikészítem magam.S persze vagy hiszünk a kártyás jóslásokban vagy nem,ennek valóban lehetnek hosszabb távon komolyabb orvosi következményei.

A könyvtárból most hoztam ki zenésített verseket: Sebő és József Attila,Radnóti,Palya Bea-Weöres-Psyché.
Kell egy kis érdekesség...az a gond néha,hogy bár térben eltávolodtam a munkámtól,helyileg,agyban és lélekben ezt nagyon nehéz kivitelezni.
Itt van ez a pár nap! Remélem sikerül annyira felélednem,hogy végigkavarjam a "rám bízottakat" év végéig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése