2013. március 7., csütörtök

Újra lelki mélyhullám

Nos,hát..újra válság.Egy lelki mély hullám.Jó mély.
Holnap megyek a kinezeshez.Hétfőn egy belső indíttatás és felhívtam.
Tönkre vág ez a munkahely.Napi szinten kegyetlen harcokat vívok,kikészülök; de napi szinten túlélek; telefonos segítséggel vagy anélkül.
Közben nagyon depis vagyok,energiahiányos.Automatikus.Megyek,csinálom,nem érdekel semmi,se magam,se a lelki hogylét,csak hogy fizetést kapjak.

Tegnap voltam reikin.
A Csabi állt mögém kezelni.Majd utána megdöbbentő,miket mondott.
'Nagyon vitted az energiát..ezt akkor szoktuk megfigyelni,ha valaki nagyon fáradt és kimerült,lemerült.'
Kb így vagyok.Hogy hogy bírom ki év végéig,nem tudom.
Reiki-n is azt éreztem,nem tudok ellazulni.
Viszont ott nem is kell....mindig halljuk,hogy nem kell arra utazni,hogy ellazuljon az ember.Egyszerűen hagyod a reikit s az oda jut ahol kell,ahol szükség van rá.
Előtte fáztam...utána 39 fokos lázban égtem,a Csabi aki kezelt,pedig közölte,hogy az egész alkarja szinte égett.S nagyon vittem az energiát.
Hát ez van....teljesen kivagyok.A magam hangtalanságában,magányban,egyedüli harcban..............s nehéz kikapcsolódni.Elengedni az ottani dolgokat.
Nem tudom...remélem...ha egyáltalán találok ezután munkát Magyarországon (mert anyáéknál is a Bárcziban sokakat küldtek el,apáéknál is)...remélem több ilyen végtelenségig kikészülős,s padló szint nem lesz.Vagy kimegyek külföldre..

Anyának egy ismerőse,pszichológus; kérdi anya,nem megyek e el hozzá...ő ingyen vállalná....anya barátnője és régi munkatársa (Bárczi) aki aztán pszichológus lett.Hozzá..nem tudom..nem szívesen..nem tudom,tudnék e úgy nyílni..hogy akárhogy is a titoktartás,anya biztos kérdezné...mondjuk úgy az "állapotomról",rólam..ismerős nem jó irány.

Tegnap viszont végre jó volt..voltak nagy ölelések reikin,s a sok jót,ölelést,szeretetet még az este folyamán továbbadtam az Ildinek..még aznap este szerdán muszáj voltam elmenni hozzá...s volt egy jó hosszú,hosszú ölelés sok-sok szeretetettel..rég töltődtem annyi jó érzéssel mint tegnap este.
De ma a munka...a gyerekek,folyt.köv. Nagyon durva,kemény....nagyon nagyon kemény,teljes kikészülés.Megint teljes depiben jöttem haza.
A kutyám köröttem ugrált,annyira volt erőm,hogy lefeküdjek..fél órát,háromnegyedet feküdtem,elbóbiskoltam..majd nagy nehezen feltápászkodtam,összekészülődtem,s lementem a kutyával egy nagy sétára..ki a határba.Az se normális..szegény..reggel 7 óta itt volt ma egyedül,4fele már ideje volt lemenni vele..nagyot,ki szabadba..de őszintén...így péntekre,kb összeesek a fáradtságtól.
Szerdán a reiki szinte életmentő...de a kineziológus is!!!!
Holnap...meglátom,hogy s mint.Majd jelentkezek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése