2013. március 14., csütörtök

Kineziológia,a születés fontossága

Aki volt már kineziológusnál az érteni fogja,mikről beszélek,számadatokkal is.A napokban megint elkezdtem járni; valamit muszáj csinálnom magammal...kicsit próbálgatom az oldást.Hátha.Már nem is egyszer segített.De amikor megyek...hát,mindig van mi téma.
Megint volt.
Az anyám elől megint,tegnap este 8kor....menekültem.Be a konyhaablakhoz,sarokba,ahogy szoktam védekező reflex,a saját lakásomban..s ha nyitva lett volna az ablak,ugrok mert az lett volna az egyetlen út.Erőszakos volt,ahogy nézett,ahogy beszélt,rettegtem,féltem; s mindezt miért....mert mertem beszólni,hogy neki soha semmi nem jó (és nem is lesz!soha!) ; alig vártam,hogy elmenjen s rám tört a sírás.(megjegyzem előtte reikin feltöltődtem,majd visszaszívta az energiáim,sírtam aztán reiki ide vagy oda,energiaszint zutty)

(és azt kérdi tőlem,ő e az oka mindennek; s ha ő nem lenne,megoldódnának e a bajaim,ha ő felkerülne felhőcskére)......én..tudjátok,mégis az anyám.Csak meg szeretném érteni..mi miért van...s mostanában annyit beszélgettünk a születésemről.A kinez kapcsán.
Van aki szül,s aki születik,a kettő együtt dolgozik jó esetben,végül egy boldog anyát látsz és egy egészséges szopizó,életerős kisbabát.Ez a jó eset.

No,nálunk ez a következőképp volt.Egy ismerősnek,jóbarátnak már leírtam jól az érzéseim,gondolataim,a születésem körülményeit,másolom:

'........De,hogy a másik oldalról is írjak,igaz ez tőlem jön,ahogy én látom,de beszélgettünk mostanában anyával a születésekről,a nehézségekről,konkrétan az én születésemről (ma már anya is jobban átlát dolgokat,s próbálgatja keresgetni ő is mi miért)....és az hidd el,nagyon durva volt.az anyámnak is..ezzel úgy érzem,védhetem őt...persze,sokszor bánt,lelkileg,én félek,gyűlölöm-szeretem egyszerre azt se tudom mi zajlik bennem s ez a gyűlölöm-szeretem a legdurvább kettős-érzés,mégis védem...talán mert mégis az anyám...és mert fáj ez az egész...és próbálom megérteni..mindent.Mesél ő is,mond ezt-azt a kineziológus is,s ez egy mélyebb megértést hoz.
Nem feltétlen elsőre laza és problémamentes lelki feldolgozást,de a megértés az már egy lépcső.

Ott a szülőcsatornában megakadtam (így akadozok itt-ott az életben is) ,az anyám szinte magán kívül volt..vákumos szippantás is szóba jött de nem..egyszerűen jól belekönyököltek anyám hasába és kinyomtak.Természetes,spontán születés,szülés mégis gázos.Ott,ahogy megmutattak neki,lógott a fejem,nem sírtam fel,zéró életjel,nem adtak rögtön oda a kezébe...nem volt kapcsolat (pedig tudjuk,hogy ez mennyire fontos!)...rögtön benyomtak a kék fény alá...anyámat elaltatták mert a méhlepényt ki kellett kaparni mert természetesen nem ment...természetes szülés volt,de sok-sok bökkenővel.Anyánál és a babánál.
Nem voltam hajlandó utána pl enni..csak feküdtem,aludtam,nem nyitottam ki a szemem,zéró életakarat,utána ahogy nőttem,nehezen indultam minden téren...az anyám gyenge volt,sok mindent szégyellt,ereje nem volt kimenni a mosdóba hogy rendbe tegye magát vagy mamáékhoz..több napig..utána meg jött a depressziós időszak,amit egyedül csinált végig mert akkoriban még nem ismerték fel..vagyis,nem tudták mi van...segíteni se..nem volt annyi minden róla mint ma.Hát végigélte...
Hogy ezt mind miért írom?Azért,hogy értsük meg a másik felet is..és,hogy neki se könnyű.Megszenvedte ő is...Ő szült,én születtem.Egyik se könnyű....és nem mindegy később,hogy a gyerek mekkora és milyen jellegű stresszekkel jön világra; akar élni,vagy nem...bújik ki ügyesen,"csusszan",vagy úgy vákum vagy a könyökölős módszer.Elég brutálisnak tűnik nekem...Hogy én akkor mit élhettem át,nem tudom..de a kinezes az egyik szövegnél annyit magyarázott,hogy pl azért félek az egyedülléttől meg azért van ott a  "megint bántani fognak"-érzés mert ezzel magyarázom a félelmet,csinálom a korlátokat...mert valszínűleg ezzel a "megint bántani fognak" érzéssel jöttem világra...(és ma már tudom,hogy az ellenkezője is létezik,a szeretet és a bizalom,hála neked,Áginak,a reikinek,a Natura Napoknak stb)
Az emberekkel való kommunikációnál..azon belül a fogantatáshoz 96-os stressz-értékek jöttek ki..most az anya felé való félelmeknél..a születés 3.szakasza játszott,80 fölötti értékkel..és igen,ott voltak a nagy gondok.Ott könyököltek oda..anya sokszor mondja mondta nekem,hogy akár ott onnan lehetnek olyan idegi sérülések,apró kis...amik aztán később így-úgy gondként játszanak.'



Emberek és a kommunikáció:-81,+22
Fogantatás:-96,+24
Félelem (anyával szembeni félelem),az emberek 
véleményétől,attól való félelem mit gondolnak:
Jelen: -82,+24
Születés 3. szakasza: -96 .... Asszem.Ezt már emlékezetből írom.
No,ott akadtam benn.Nem akartam jönni..ott történtek a "belekönyökölések" szerintem; a legdurvább dolgok,hogy végül kinn legyek ezen a- most mondhatnék ezer jelzőt- világon.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése