2013. március 29., péntek

Betegséges-megfázottas húsvét

No,elköszönök kicsit.Ágy,Kádár Annamária Mesepszichológiája,írás-,olvasás,ágy,alvás,kúrálódás.C vitamin,NeoCitrán.(ha írok bármit is,s fogok szerintem,akkor jelentkezek!)

Ahogy beköszöntött a szünet,a szervezet érezte hogy lenyugodhat,visszafoghat a pörgésből,jött a torokfájás,aztán a nátha...a tipikus megfázásos cuccos.
Most szépen kidolgozza a szervezetem azt a sok mocskot amit az idők alatt,a munkámban főleg magamba szedtem.Pörögtem,csináltam,hajnalban keltem,este jöttem; az ember nem foglalkozik magával,aztán kimerül a szervezete.A sok stressz,a sok kölyök,a sok harc,a kikészülés az egy icicpicit odatesz.

KisPindurom az előbb még itt kergette a farkát a puhi kedvenc szőnyegén majd elfeküdt.
A kis drágám annyira aktív...én meg annyira fáradt vagyok,lelkileg és fizikailag egyaránt.Este jön apa,aztán átviszi hozzájuk,hogy ne kelljen ebben a hideg esős pocsék időben elmozdulnom semerre.(ha kutya van,az ugye sétálós történet napi 2szer-3szor)

Ez a kép otthon van a másik lakásban anyáéknál..a piros puhi-kedvenc szőnyeg az nálam van...azt egy előző bejegyzésben láthattátok.

Szóval,van pár napom pihenni,regenerálódni,hogy tudjak majd viszonylag jól...visszatérni és év végéig végigkergetni a rám bízott kölyköket.
Az egész telet kibírtam mindenféle betegség nélkül...most...kicsit elkapott,de...NeoCitrán napi 2 s garantálom,nem tart ez sokáig.Nem is nagyon tarthat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése