2013. március 29., péntek

Natura Nap-2013 Tavasz

Ahogy egy emailben fogalmaztam:

Szuper volt.Olyan visszajelzések,olyan infók értek,sok,tömören...közben ölelések,szeretet,érintés,feloldások.Érzések és sok-sok-sok mindenféle új.

Odaérek; ölelés.Az elején még nehéz volt..a légkörbe beleolvadnom.Ahogy a nyitó-meditáción Ági a szeretetről beszélt,nem csak én...többen majdnem elsírtuk magunkat.Ehhez hozzájön,hogy nekem előtte volt az Évitől-egy hipnózisos ismerős/barát- egy apró-szeretet-jelző közeledés.Lehet látta,hogy nem vagyok még túl jól...ott az elején.Főleg,hogy fél estét azon kínlódtam a fél szekrényt kipakolva mit vegyek fel,hogy jól érezzem magam a bőrömben.Mostanában nehéz nagyon...így a magammal való kapcsolatom.
Aztán lassan-lassan belerázódtam.
1. Először elmentem egy agytrénereshez.15perc hang-fényterápia és relaxáció.No,Zsófi gondolatai szanaszét.A végére sikeredett elengednem.Csend.

2. bementem egy grafológus csajhoz.Fiatal csaj,de nagyon szimpatikus volt.Amíg vártam a soromra,kinn egy srác (fiatal,ő volt a segítő;a grafós csajjal jött) meg egy idősebb nő dumáltak..félve figyeltem majd vettem a bátorságot és társultam.Dumáltunk,néha hozzászóltam..a csillagjegyem is kérdezte a srác..addig dumáltak,én meg figyeltem néha megszólalva; meg a srác sokáig szemezett velem,hogy nem merek odamenni,végül mégis társultam hozzájuk....érdekes karakter lehettem neki ezzel a nyitott és egyben félénk,zárt alkatommal-aki amúgy nagy pszichológiai háttérrel,emberismeret stb,neki senki se tud hazudni-hatással volt ránk...hát aszondta,ő ma még engem szétcincál.
Állok elébe.De közben...bementem a grafós csajhoz,az rajzoltatott,íratott velem,kis személyiségelemzés..kinn még a sráccal dumáltunk,majd elmentem ebédelni.Már,aztán nem volt idő sajna hogy szétcincáljon. :) Pedig helyes srác,ha darabokra boncol lelkileg azt se bánom. :))))

3. ebéd után bementem hangtálazni.No,az nagy élmény volt.Kezdte úgy a Timi,hogy....te reiki beavatott vagy? mondom,tervezem,még nem..de...s teszem hozzá,te...te ezt honnan látod? :) Teljesen ledöbbentem.

Aszondja,a koronacsakrán át jön be a reiki,s egész jól rá vagyok nyílva,ott fenn.Már csak kicsi kell.Ági erre most este chat-en :érik az avatás.
Elkezdjük. 3 hangtál. 2 előttem,1 mögöttem,hangtál-piramis,fejjel lefele néző háromszög-alakban ülök egy pléden.törökülés,szem becsuk,a Timi kezdi.Végzünk 20-25perc finom rezgések majd ...a következőt kérdi: Te hogy születtél?:)
Na basszus,mondom magamban,ez hogy jön ide? Beletalált..Nehezen-mondom-meg se akartam születni.Elkezdtem neki a születésemről mesélni.(ő családállítós is) Aszondta,ez a hangtálas megélés nála mint kívülálló-érzőnek tök olyan volt,mintha a születési folyamaton mentem volna át.Hát ez odavágott. Jó érzés,ezek a rezgések.

4. Innen kijőve,bementem picit a reikisekhez,mégiscsak legyek kicsit a hazai közegben. :))

5. elmentem egy tarot-os nőhöz is.No,ő is odatett. Vegyél egy kristályt,amelyikhez a szív húz.Egyet elveszek.A továbblépés köve.Keverem a kártyát,az energiám benne,kirakja.


Továbblépés,külföld akár vagy bármi mert ha nem lesz valami radikális változás (amitől az ember félhet de meg kell lépni) ,komoly betegségek jöhetnek.Vese,nőgyógyászati betegség...pl a kapcsolat,szex-hiány,a női lét megélésének nehézségei,női blokkolódások.Mondta,hogy a 28év vízválasztó mindenkinek.Milyen a kapcsolat az apámmal (hát,annyit tudtam mondani; semleges; nem túl pozitív de jobb szót nem tudok rá) ...mert ha pasis bajaim vannak,akkor arra kell ránézni.

Szeresd magad...mert csak így fogod azt kisugározni,ami azt mondja a pasinak,gyere,itt vagyok. Ja,és amit már Te is sokszor mondtál-az,akinek az email repült-,szállni kell le a fejből,az agyalásból,az elméből a szívbe,többet foglalkozni a lélekkel.
 

Meséltem erről a suliról,ahol most vagyok...hogy ez a megakadás,a harc a gyerekekkel.Erre a csaj: elveszett belőled a szeretet már,pont emiatt az élethelyzet miatt.
Igen,helyet kell a szeretetnek találni. (kérdeztem a gyerek-témáról is,mire aszondta,lát egy kis lelket,kislányt; de vigyázzak,ha lesz olyan pasi akivel majd szex,nehogy rögtön becsússzon..hát megmondom,egybeesik a kineziológussal,akivel kitalálgattuk,hogy talán attól is félhetek,hogy rögtön terhes leszek; anyának is már minden mondtak,jósnő is, lesz gyerek nálam,de nehezen,nőgyógyászati gondok de megoldják azt stb)

6. bementem az Évihez 4kor,s 5ig csoportosan csináltunk egy reinkarnációs hipnózist.Max 15 fő s erre kell 1óra. 40-45perc. No,ez megint olyan élmény.......időigényes;mesedélutánt lehetne tartani. (tavaly ősszel,egy szimpla egyszerű mély delta-szintű hipnózist csináltunk; a fél órás beosztásokba csak az fér bele,meg egy kis beszélgetés; így lett most ez az 1óra kijelölve,hogy aki akar az jöhet reinkarnációs hipnózisra,de ez egy hosszabb,komplikáltabb,időigényesebb menet)


Voltak még előadások,amiket az ide-oda menéssel nagyrészt kihagytam.Hm...A végén meg Ágival nagy körben kétféle kis egyszerű tánc.Szeretet,Nagy Ölelések és...Egyedül voltam...aki ismerős volt,nagyrészt a Reikisek. :)
 

Talán nemsoká közéjük fogok tartozni.Atyaég,mennyire fogok izgulni egy ilyen reiki avatáson ha lesz majd...
Soha nem tudod a reikiben,hogy mi várható s mi fog történni...de bátor vagyok,rányíltam,s ahogy ma is kiderült a koronacsakra is rányílt.Hogy ezt honnan látja a másik nem tudom,látja és kész..de ledöbbentett,mennyire ráérzett.Te reiki beavatott vagy? Nem,még,tervezem,viszont jól érezheted,mert majdnem 1 éve járok...........:)))


Nagyon jó kis,töltődős napunk volt!Este még az ölelést továbbadtam! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése