2012. január 4., szerda

Hol lesz itt szakmai magabiztosság???

Előbb egy pillanatra elgondolkoztam,friss levegőn voltam...ha diák szemmel nézem magam,mint tanár nem bíznék magamban....nagyoooon nem!!! (mégis szeretnek sokan!talán a jóságommal a barátságossággal a megértéssel s az emberségességgel fogom meg a gyerkőcöket,legyen 13 v agy 17éves,sokkal több pszichológiát próbálok a dolgokba vinni mint angol nyelvtanári szakmaiságot..a szakmai bizonytalanságom leplezem a másik lelki emberi-megközelítésekkel)
Azt se tudom mire kaptam diplomát...úgy érzem nem szabadott volna megkapnom..nem érdemeltem meg!!!kiakaszt,hogy nem vagyok hibátlan...hogy 40-50 oldalt nem lehet nyelvi,nyelvtani hibák nélkül lenyomni..még a kitűnő szaktársak is a nyelvtantól voltak parááák....
s most..itt vagyok meglőve..a bizalommal és a biztossággal,minden padlón,a meló,az emberi kapcsolataim....semmi se biztos...a jövő se...el vagyok veszve,nem tudom merre akarok indulni...25évesen ez eléggé gázos...hogy 17évesen az ember nem biztos,nem baj,még csak 17...de 25évesen kéne már egy aprócska céltudatosság...
itt van 2012...nagyon rosszul éltem meg az évváltást..borozgattam és elsüllyedtem lassan a szédültségbe...s azt gondoltam,nem tudom lesz  e jobb...talán..talán.....

JAAAA, AZ UTÓBBI NAPOK CSÚCSDUMÁJAAAA:
A  HAJLÉKTALANOK JOBBAN NÉZNEK KI NÁLAD!!!!
Elismerő szavak,nemde ??? :-DDDD

1 megjegyzés:

  1. Kedves Sunnygirl!

    Ez a kis bejegyzésben tele van ellentmondásokkal. Keserű kijelentések egymás után, de közben ott bujkálnak a válaszok is..., a napos oldala dolgoknak :-)

    "tanárként nem bíznék magamban" - "mégis szeretnek sokan!"
    "több pszichológiát próbálok a dolgokba vinni mint angol nyelvtanári szakmaiságot" - szerintem ma erre sokkal nagyobb szükség van, mint a szakmaiságra.
    "kiakaszt,hogy nem vagyok hibátlan" - mutass nekem egyetlen hibátlan embert!
    "minden padlón,a meló,az emberi kapcsolataim" -
    "akik járnak hozzám,szeretnek járni...meg emberileg a sulikban is biztos többen szerettek,ezt éreztem sok gyerkőcnél...hiszen ma is rám kiabált valaki..."Csóóóókolom!" :-)))" (részlet az előző bejegyzésből)
    "el vagyok veszve,nem tudom merre akarok indulni...25évesen ez eléggé gázos" - ha tudnád, milyen sok 25 évesnek még annyi elképzelése sincs a jövőjéről, mint Neked.
    Amúgy meg a jelen világban nem csak a 25 évesek vannak ilyen helyzetben, de a 30, 40, 50 évesek is... persze ez Téged nem vigasztal, de hidd el, nem vagy kevésbé céltudatos, mint a legtöbb huszonéves.
    Higgy magadban, gyűjts erőt a tanítványaid elismeréséből, szeretetéből!

    (A csúcsdumákat meg engedd el füled mellett!)

    2012 legyen az önbizalom és magabiztosság éve Nálad! BÚÉK!!! :-)))

    VálaszTörlés