2012. január 19., csütörtök

vers az alábbi témára: Palacsinta túladagolás által elkövetett öngyilk

Neveket nem fogok írni,ezért csak a verset osztom itt.Írtam egy afféle paródiás gyászbeszédet is,de konkrét nevekkel..ezért azt nem osztom.De annyit azért megjegyzek,néha anya is keresi a fájdalommentes halál lehetőségeit,s poénosan az édességnél lyukadunk ki...így hát szomorúság és depi ellen jöhet 10-15 db palacsinta,s máris boldogság van (mégis jobb mint az alkohol)...vagy....szilveszter után 1.én,vagy 2.án együltőhelyünkben meg tudtunk enni 20 szaloncukrot csak mert boldogságot ad,utána meg rosszul voltunk.:DDD...nem csak én :))) A palacsinta-túladagolás általi öngyilk témára két stílusban írtam,versben és prózában.Próza,avagy egy levélke anyának,ami szinte paródia.100 palacsintával a koporsóban küldi el kiscsaládja a felhőcskére.
Persze a halállal ne vicceljen az ember,félek is kicsit is,nehogy vonzzam ezzel a rosszat,de ezen a palacsintás öngyilkon annyit röhögtünk...akkora paródiát lehet ebből írni.Vagy reklámszöveget!!!Szomorú és depis?Faljon palit!:DDD...hát nem tagadjuk az édességfüggőséget!!!Szerintem ő se tagadná.Depiellenes evészet sajna néha nagyon jellemző mindkettőnknél..ez nagyon nem jó,no de valahonnan kell az az endorfin.

Palacsinta által bevégeztetett
Oh,Drága Palacsinta
Halálom fő okozója
Miért tetted ezt velem
Te csintalan picsa.

Nagyon szeretlek
Sokat falok belőled,
Imádlak de közben
A fenébe kívánlak.

Csak hizlalsz nagyra
Kerekebben „magasra”
Szélesen szépre
Olajosan fényesre.

Te Jó Palacsinta
Halálom legfőbb okozója
Továbbélve felhőcskén
Továbbfallak én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése