2012. október 7., vasárnap

Állás-ügy,erősségek-gyenge oldalak,önbizalom

Nos,a következő Alsóörs lesz..egy Református Általános Iskola..lelkipásztori ajánlólevél kell stb stb...reformátusként megkereszteltek,a vallást nem gyakorlom...ergo,alapban hátránnyal indulok...
holnap ha nem esik nagy eső,lemegyek oda,Alsóörsre,rákérdezni...na de...napközist keresnek...

Erre...tudom,mindig úgy fogalmazok...az anyám ezt mondta meg azt....s én elveszek...meg,hogy én mit akarok..

De tényleg azt mondta már Pétfürdőnél is,hogy én napköziben elveszek...nincs elég határozott fellépésem hozzá...és hogy nem nekem való....stb stb,s mondta ezt sok-sok év tapasztalattal..hát elhittem..elhiszek mindent amit mond rólam....

Nos,megint csak egy napközis állásnál járunk..megkockáztatva,menne e vagy nem..de már Pétfürdő óta,ott van bennem,hogy nem menne...napközi kilőve....

Nos megint itt tartunk..egy napközis állásnál,mert nincs más,nincs jobb..és valamit muszáj lenne......

Az önbizalmam mindig valahogy....hétvégén odajön hozzánk a SédVölgyben ...Kolostorok és Kertek programjai keretében,az Edit.,öcsém régi barátnőjének az anyukája..Lombhullató Szezonzáró Zenei Program-főszervező, hogy tudja,hogy én énekelek (énekeltem)...bár várjuk az Ágiékat és a VVV-seket,párat....(Veszprém Város Vegyeskara).....de ha nem jönnének.....apa rögtön rámondja: de a Zsófi nem tud ám kottát olvasni...tényleg nem tudok...csak ne figyelmeztetne rá mindig...én a jó fülemnek örülök elsődlegesen...
Olyan boldog voltam egyáltalán,hogy ... hogy ilyesmikkel közelednek hozzám...miért kell mindig arra figyelni,meg arra koncentrálni "MIT NEM TUDOK"...és "MI NEM MENNE"...otthonról rendszeresen ez jön...akár állás a téma,akár hobbi....
Miért nem lehet az erősségekre figyelni??????

1 megjegyzés:

  1. Paul McCartney sohasem tanult meg kottát olvasni... Szerintem enélkül is egészen jól elboldogult. :-)

    VálaszTörlés