2012. október 10., szerda

REIKI:):):)

Egyre közelebb áll hozzám.
Tanulom az "Érintés Csodáját",az Ölelés gyógyító erejét.Adni,fogadni...tanulok nem félni.
Annyira jó volt ma is.

Meg lett jegyezve az Áginak írt múlt heti emailem,a nyílásom,s végül ő kezelt.Volt egy 50 perces-1 órás kezelés.Közben akkor volt a legerősebb amikor a mellkasomra,szívtájékra ment az energia.
Közben tanultam jól lélegezni,nyitódni.
A végén..felálltunk.Körben 10perc kézfogással...majd jött a vese kezelése.
A körben körbe,egymás veséjére tettük hátul a kezünket.A vese a fő életenergia helye. (ezért mondják,hogy sokat kell inni)
Itt kezdtem el érezni a beingást...kegyetlen mód szédültem.A vérnyomás ilyesmik közben kicsit leesik.Kicsit...nagyon...
A végén pedig egymás felé egy ÖLELÉS!:):) ÖLELÉS,itt szinte bele van véve a gyakorlatba.Zárómomentum.
Az Ági volt nekem az első nagy ölelés...nagyon szeretem.Ő szívből meg tud nyitni,félelem-mentessé tesz.
Majd mentem a Kyra-hoz a literes vízért (nála volt víz,én is szoktam készülni,most pont nem volt,s most lett szükség rá),pár korty,mert kb ahogy energiákkal dolgoztunk,az összeesés szélén álltam...de annyira nagyon jó volt!

Reiki-Érintés csodája?:):)Valami ilyesmi...
Észrevettem,mennyire nehéz annyira közel engedni a másikat,ahogyan itt a kezelő dolgozik...

De közben rájöttem,hogy a tapasztalati úton való érzelmi tanulás bár még ma se könnyű nekem,de sokkal jobb,és százszor többet ér mint bármiféle könyvbeli száraz elmélet.........:))))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése